waarde kadett e gsi 1.8e

Forumindex Forums Modellen Kadett waarde kadett e gsi 1.8e

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    asconahobbyist
    Deelnemer

mooie en vooral ook unieke wagen!!
      Helemaal origineel,en dan ook nog zo mooi gaaf.
      Ik zeg,erg zuinig op wezen. :thumbup

midnight black
      Deelnemer

Alleen nog een paar dopjes voor de velgen vinden… en deze achterlichten zijn toch van een latere GSI?? Verder geweldig originele auto: houden zo zou ik zeggen :D

asconahobbyist
        Deelnemer

nee hoor,achterlichten zijn van 84 tot 91 hetzelfde gebleven bij een GSI

Pat70

Wat ziet die er nog mooi en apart uit !!
            Maar zijn die wielen wel standaard ? Dacht dat er bij de 1800 modellen 13 inch staal met doppen onder zat :hmmz

midnight black
            Deelnemer

klopt inderdaad, kwam net nog oude folder tegen met gsi met wieldoppen, deze velgen waren een optie.
              Ik durf zo ff niet meer te zeggen of de velgen met doppen 13″ of 14″ groot eh klein waren.

kaneelschep
              Deelnemer

Deze 14 inch velgen waren inderdaad gewoon optie. Ik had ze ook onder mijn 88er. inclusief dat stuur! :)
                Volgens mij past 13 inch sowieso niet over de standaard gsi voorzijde remklauwen heen, toch?

Pat70

@midnight black ; gewoon staal is 13 inch. deze alu’s zijn 14 en de champion velgen 15.
                  Alleen om de doppen nog nieuw te vinden wordt een hele zoektocht …..

Pat70

@.:Stoffel:. wrote:

heeft idd elektrische ruiten, helaas geen elektrische spiegels
                    heeft iemand nog van deze bruine interieurkapjes?
                    enkele zijn aan vervanging toe jammer genoeg

Hier staat er eentje op ebay.de die diverse interieurdelen in bruin heeft liggen
                    http://www.ebay.de/itm/Verkleidung-Opel-Kadett-E-Schweller-innen-Braun-/370572121937?pt=DE_Autoteile&hash=item5647d1d751″ onclick=”window.open(this.href);return false;
                    Dit nummer (370572121937) moet ff kopieren als je op de duitse ebay bent,mocht je op de NL of B ebay de andere aangeboden artikelen niet kunt zien.
                    Hij is wel aan de dure kant voor 2e hands maar hij heeft er ook de gm-nummers bij staan, dus hier kun je weer verder mee zoeken zonder eerst alles in je eigen auto los te moeten halen.

Suc7 :thumbup

stefke1984

bedankt pat voor de link. heb net even gekeken stonden idd een paar interieur delen int bruin op.

9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.