waar zit het relais van de koelventilator Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › waar zit het relais van de koelventilator Dit onderwerp bevat 26 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 november 2014om 15:50 door TeamWest. 2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27) ← 1 2 Auteur Berichten 7 november 2014 om 11:07 #17881444 peter sr Lid sinds:13 September 2010 @Dietrich Concept wrote: ja dan doet hij het willem als ik hem doorverbind met de thermoschakelaar en een plus op de zwarte draad dus conclusie staat geen stroom op de zwarte draad zal dat morgen even uitzoeken thanks Ik heb dexact hetzelfde probleem en wil graag per omgaande weten hoe dit probleem is opgelost. 8 november 2014 om 15:50 #17881445 TeamWestDeelnemer Lid sinds:5 October 2007 @ peter sr: Dietrich Concept kijkt niet dagelijks op het forum (bijv. het laatst hier actief op het forum gezien 8 dagen terug), ik denk dat je voor de snelste reactie het beste even een PM kan sturen: ucp.php?i=pm&mode=compose&u=3720 Hij ontvangt dan een mail, de meeste mensen bekijken hun mail vaker dan het forum :thumbup . Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27) ← 1 2 Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen