Hallo weet iemand waar ik de zekering van mijn schuifkantel dak kan vinden, hij zit niet in het standaardkastje van de zekeringen want daar hebben al meerdere mensen gekeken, kan de zekering ook toevallig bij het schuifdak zelf zitten, ik hoop dat iemand dit weet, het is een tigra uit 96 en deze zit er vanaf de fabriek standaard geinstaleerd, graag lees ik jullie reactie weer, thx
In het boekje staat dat hij op 11 zit maar er zit geeneens een aansluiting op elf dus dat is niet de goede, als je nog een tip heb lees ik hem graag, thx voor de reacties, groetjes Nikita
Hij doet het weer………en ik heb er niks aan gedaan, na een week elke dag het knopje indrukken en hij deed niks en zomaar vanmorgen ging ie zo spontaan weer open, ik blij king:
Ja dat zou kunnen toch eens iemand die een beetje technisch inzicht heeft vragen er naar te kijken, zou wel fijn zijn zon kleinigheidje, tenminste denk niet dat het een groot probleem is maar kan het natuurlijk wel worden, we zullen zien, thx voor je reactie :thumbup