Waar vind ik het bouw nr van mijn Ascona C cabrio keinath ?

Forumindex Forums Modellen Ascona Waar vind ik het bouw nr van mijn Ascona C cabrio keinath ?

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17267440
    CustomRick
      Lid sinds:
      25 July 2012

      Hey mensen
      ik ben sinds een maandje of 2 de trotse eigenaar van een opel ascona C cabrio Keinath
      nu wil ik weten waar ik het bouw / leverings nr kan vinden

      en voor sommige mensen het is ene keinath want heb hem langs een hammond en thiede gehad en er zijn
      nog wel een aantal verschillen

      dus nu wil ik weten welke van de 434 geleverde de mijne is
      en waar ik dat kan vinden

      #18247297
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Naar mijn weten is er geen registratie van bijhouden, en al helemaal niet dmv meegeleverde typeplaatjes.
        Het is dus niet makkelijk te achterhalen welk bouwnummer je auto hebt.

        Ben je er helemaal zeker van dat je een Keinath hebt, of zijn daar nog twijfels over? Keinath heeft toch wel een andere herkenbare manier gemaakt van de cabrioversteviging t.o.v. Hammond & Tiede.

        Ik heb hier nog een aantal foto’s van de bouw van de Ascona’s gemaakt tijdens een interview bij Keinath Auto in 1984.

        #18247298
        CustomRick
          Lid sinds:
          25 July 2012

          Ik ben er zeker van dat ik keinath heb want heb hem op opel meeting van Opel team Unlimited te kinrooi afgelopen juli
          naast een hammond & theide gehad en duidelijke verschillen kunnen onderscheiden
          met betrekking tot versteviging en achter ramen gordels en dak vergrendeling
          dus ben er zeker van dat het een Keinath is

          wel jammer dat het bijna niet te achterhalen is want er zijn er maar 434 gemaakt

          #18247299
          Small Sexy
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 May 2008

            Neem je hem weer mee na Sevenum Rick?

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.