Heb pas de distributie gecontroleerd en kwam dit stekkertje tegen met daaraan een kabel de door midden gebroken was.
Krijg geen storingen op het dashboard heb hem ook uitgelezen met opcom.
de rest van de kabel liep onderlang de spanrol van de multi riem en achterlangs de dynamo door heb hem verder niet kunnen volgen.
Dat zou verklaren waarom ik van de week een klop sensor in de fout code lijst zag staan. hij is niet terug gekomen wel vreemd.
denk van weekend of volgend weekend het draad eens volgen zit goed verstopt iedergeval
Ja is goed, Klop sensor/pingelsensor zitten toch altijd op het onderblok niet te hopen dat ik iets van een dynamo moet weg halen lijkt me een rot werk :P
volgens mij heb ik het gevonden
en zoals je kan zit loopt het draadje achterlangs de dynamo en is hij waarschijnlijk klem komen te zitten net wanneer ze de spanrol ( mechanisme ) van de multi riem terug hadden gezet.
Is idd de klopsensor. Me vriendin kwam toevallig met me auto langs:
Zit idd verstopt achter de hittenschild bij de dynamo. Eraf halen is opzich geen probleem…. maar hittenschild er terug op :argue Heb het van de ellende maar tegen de muur gegooit en miss wie weet ooit weer eens erop :angel