waar uitlijnen van mijn auto in westfriesland???

Forumindex Forums Techniek Banden, remmen en onderstel waar uitlijnen van mijn auto in westfriesland???

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    robert_corsa

hallo,

ik kom uit wognum, regio hoorn, enkhuizen zegmaar.
      heb een schroefset onder mijn corsa b gezet.
      hij moet nu uitgelijnt worden. de laatste keer hier in de buurt bij euromaster laten doen, maar dat beviel totaal niet.
      er zit er hier nog 1, noem geen naam, maar daar werd ik erg slecht geholpen.

zijn er mensen in mijn regio die een bandenzaak o.i.d. kunnen aanraden??

overgens excuus voor het ”bevuilen” van het astra gedeelte. hier is het veel drukke, dus hoop een grotere groep mensen te bereiken op deze manier.

robert (ex astra rijder overigens:D)

Lex
      Deelnemer

laten doen bij euromaster in Hoorn??
        heb er zelf ook nog gewerkt,heeft mischien net de verkeerde aan je auto gesleuteld?
        Jeff moet je hebben die er werkt,al weet ik niet zijn rooster.
        mischien aan geven dat je hem op standje´sportief´wilt hebben staan?
        dan kijken ze niet naar de waarden die in de computer staan en stellen ze hem dus zelf sportief af.

wat je ook kan proberen is garage Keijzer in Midwoud.
        tot voor kort heb ik al mijn auto´s in onderhoud gehad daar en is echt een top zaak.
        of ze zelf auto´s uitlijnen weet ik niet of dat ze dat uit handen geven,maar denk gewoon zelf.

wagnas
        Deelnemer

Ik kom ook altijd met mijn superverlaagde Corsa B bij Keijzer in Midwoud.:) Ze helpen en luisteren naar je wensen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.