Waar trek ik de voedingskabel voor mijn versteker????

Forumindex Forums Modellen Astra Waar trek ik de voedingskabel voor mijn versteker????

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Botho
    Deelnemer

Hallo astrafanaten, vandaag was ik lekker bezig mmet het aansluiten van mijn nieuwe jbl subwoofer. De tulpkabels ,remote en aarde al aangesloten. Nu wilde ik een dikke plus gaan trekken vanaf de accu maar ik kan nergens een gat of een dopje vinden waardoor ik de plus naar binnen kan trekken. Hebben jullie misschien een idee of foto vanwaar jullie hem naar binnen laten lopen??? Mijn dank is uiteraard , zoals altijd, GROOT!!! Het betreft trouwens een astra g…vind wel een how to van een h maar dat dopje zit daar niet…

mrzuko

Ik had hem via het midden. Waar al een rubber zit. In het midden van je dash onderin. Terhoogte van je pook.

Botho
        Deelnemer

Nou ik heb me rot gezocht maar ik kan hem daar niet vinden…iemand nog een idee??? Wel bedankt voor de reactie mrzuko…

Opeltje17
          Deelnemer

onder je paravan rechtss zit een kabel die naar binnen loopt rubber uitsnijden en daarbij leggen.

Wel weer goed dicht kitten.

Botho
            Deelnemer

@Opeltje17 wrote:

onder je paravan rechtss zit een kabel die naar binnen loopt rubber uitsnijden en daarbij leggen.

Wel weer goed dicht kitten.

Bedoel je die van de motorkapkabel???

mrzuko

Moet je via de binnenkant kijken. Haal dat kapie weg aan de zijkant. En je ziet kabels etc naar buiten gaan. Je kachel gaat daar ook naar buiten

Botho
                Deelnemer

@mrzuko wrote:

Moet je via de binnenkant kijken. Haal dat kapie weg aan de zijkant. En je ziet kabels etc naar buiten gaan. Je kachel gaat daar ook naar buiten

Sorry voor mijn domheid maar ik begrijp niet welk kapje je bedoelt

mrzuko

foto van hoe ik het had.

als je die kabels volgt kom je in midden van motorruimte bij een rubber. van buiten kant moeilijk te zien, want het gaat meer naar onder.

Botho
                    Deelnemer

@mrzuko wrote:

foto van hoe ik het had.

als je die kabels volgt kom je in midden van motorruimte bij een rubber. van buiten kant moeilijk te zien, want het gaat meer naar onder.

je bent geweldig…thanks :thumbup

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.