Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Waar stemmen jullie op volgende week??
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
4 juni 2010 om 22:21 #17222096
Ben gewoon eens benieuwd…
Ik ben eigenlijk nog zwevend, stem wel iets rechts uit het midden, in de kieswijzer kom ik op verassend genoeg op PVV uit maar ik vertrouw die wilders voor geen reet.
Wat doen jullie?
4 juni 2010 om 22:34 #17683054stemwijzer gaf mij voor VVD..
Die bullshit punten van moskeen/hoofddoekjes enzo ben ik tegen.. stel racisten..
anders was het wel pvv geweest die op de 2de plek stond in stemwijzer :O no way dat ik daar op zou stemmen echter…. die gast is high van blondeerspul >.o4 juni 2010 om 22:40 #17683055Jah precies, ik vind het nogal extreem, al mogen ze sommige van die irri buitenlandse gastjes wel aanpakken, maar goed, ook die nederlandse kutjochies mogen ze eens goed de oren wassen.
Ik vind wel dat het integratie beleid mag worden aangepakt, mensen komen hier binnen, mogen doen wat ze willen, maar ik wil met ze wel gewoon Nederlands kunnen praten en ze moeten al helemaal niet gaan vertellen hoe wij als nederlanders moeten gaan leven want dan zie ik ze wel liever gaan als komen.
Wat het is met de pvv, voor sommige dingen valt echt wel wat te zeggen, maar om alles maar op buitenlanders te schuiven en de mate waarop ze daarop hameren…
4 juni 2010 om 22:49 #17683056achja actueel punt wat IEDEREEN aanspreekt..
de Buitenlander..er is gewoon een slecht beeld van vol met vooroordelen en daar speelt de PVV dan weer op in..
Hoeveel mensen ik nu wel al niet heb horen kankeren en vloeken op buitenlanders en dat ze allemaal op mogen rotten!
dat zijn PVV stemmers :P dus PVV krijgt vast wel genoeg stemmen..
maarja het is te extreem.
zelf vind ik dat ze wel is wat minder buitenlanders naar binnen mogen halen! het moet wel een beetje nederland blijven.. maar dit alles dan op een wat humanitaire manier! ;)nu nog paar stemwijzers gedaan en wederom VVD en zelfs CDA (Maarja Bakellende heeft zijn kansen gehad :P )
Vraag me nog steeds af hoe lang het duurt voordat Wilders het loodje legt… met een blik op fortuyn enzo.. :S4 juni 2010 om 23:53 #17683057Nou eigenlijk is het niet zo zeer de pvv zelf maar meer de aanhang van de pvv die roepen dat buitenlanders het land uit moeten, wilders heeft welleens een en ander tactloos gezegt. Was in de werled draait door een vrouwtje uit a’dam, die volgde de politiek niet zo, vroegen ze toch waarop ze dan zou gaan stemmen, zegt ze PVV: want die schoppen alle buitenlanders het land uit. Maar dat heb ik PVV dan eigenlijk weer nooit zo resoluut horen zeggen, alleen dat ze minder mensen binnen willen laten en de rest willen laten integreren en dan nog wat mallote opmerkingen over bijv. de kopvoddentax, maar die laatste slaan nergens op. Das puur publiciteitsstunt.
5 juni 2010 om 17:38 #17683058Hier dus wel iemand die op pvv stemt.
Heb het helemaal gehad met die achterbakse volk daar in denhaag.Bakt pvv er niks van dan kunnen we toch over 5 maanden weer stemmen.
5 juni 2010 om 18:11 #17683059Pvv zucht heb me er al zo vaak over uitgesproken dat er nog mensen op dit forum zijn die dat nog stemmen. maar goed.
ik ben echt in hard en nieren VVD,er (stond op 2 in stemwijzer)
maar nou willen die gekken de studiefinanciering afschaffen :( dat kan echt niet, ik wil er bijna met rutten in discussie. de hele nederlandse economie draait op de kennis economie en dan zouden ze de aanloop daarvan dichtschroeven.. hebben we straks net z,n kut economie als Schotland.stemwijzer zij TON (trots op Nederland) had er niet eens van gehoord rita schijnt daar achter te zitten???
ik weet het nog niet… ik ben in staat om Rutten op te bellen als ik het nummer had, ik Baal hier van….
5 juni 2010 om 19:10 #17683060Mischien kun je hem mailen??
m.rutte@tweedekamer.nl5 juni 2010 om 20:52 #17683061origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
Pvv zucht heb me er al zo vaak over uitgesproken dat er nog mensen op dit forum zijn die dat nog stemmen. maar goed.ik ben echt in hard en nieren VVD,er (stond op 2 in stemwijzer)
maar nou willen die gekken de studiefinanciering afschaffen :( dat kan echt niet, ik wil er bijna met rutten in discussie. de hele nederlandse economie draait op de kennis economie en dan zouden ze de aanloop daarvan dichtschroeven.. hebben we straks net z,n kut economie als Schotland.stemwijzer zij TON (trots op Nederland) had er niet eens van gehoord rita schijnt daar achter te zitten???
ik weet het nog niet… ik ben in staat om Rutten op te bellen als ik het nummer had, ik Baal hier van….
Noem eens een andere partij wat niet eenheids worst is als de rest. zit zelf te zelf te dim dammen tussen pvv en vvd. maar neig gewoon meer naar pvv.
5 juni 2010 om 23:13 #17683062Mja, ik vind het heel erg moeilijk, kweet nie echt wat we over ons afroepen als we massaal op Wilders stemmen, aan de andere kant vind ik dat dat geen reden mag zijn om niet op hem te stemmen.
Daarnaast is er wat gezeur in de partij geweest maar dat word natuurlijk uitvergroot door de media omdat wilders op zichzelf al omstreden is door wat ie geroepen heeft en de andere partijen zijn ook niet 100% vrij van schandalen. De reden dat wilders maar ook fortuin en verdonk voor zichzelf begonnen kwam door gelazer in de verschillende partijen.
Enne ik moet zeggen, dat Wilders nu zich best netjes houdt in de debatten. Het is best een redelijke kerel zolang ie maar niet van die rare dingen roept.
6 juni 2010 om 00:49 #17683063ik kies pvdo:) partij van de opel:jerry
6 juni 2010 om 06:16 #17683064Ik krijg bij meerdere Stemwijzers PVV, zal geen toeval zijn???
willem
9 juni 2010 om 20:15 #17683065Ik heb toch maar pvv gestemd, ik zat met de stemwijzer daar het dichtstbij, en wat dat roepen bedreft, hij komt toch niet met een absolute meerderheid in de regering, altijd met een coalitie (als ie mee mag regeren dan he) dus die tomen hem wel in, zal allemaal wel los lopen en ik moet zeggen dat ik hem wat minder gekke dingen vond roepen als voorheen en wat serieuzer inging op anderen en over andere onderwerpen.
9 juni 2010 om 20:40 #17683066hier nog een die pvv heeft gestemd :P zoals me stemwijzer al zij :P
9 juni 2010 om 20:41 #17683067ik heb op de vvd gestemd vandaag ;)
GELUKKIG IS HARRY POTTER OPGEROT NU :P
10 juni 2010 om 06:00 #17683068pvv.
10 juni 2010 om 09:55 #17683069origineel gepost door arjontje
origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
Pvv zucht heb me er al zo vaak over uitgesproken dat er nog mensen op dit forum zijn die dat nog stemmen. maar goed.ik ben echt in hard en nieren VVD,er (stond op 2 in stemwijzer)
Noem eens een andere partij wat niet eenheids worst is als de rest. zit zelf te zelf te dim dammen tussen pvv en vvd. maar neig gewoon meer naar pvv.
toch maar VVD :)
wat pvv zecht kan niet, je kan niet hypotheek rente aftrek houden en minder belastingen vragen,
het is altijd een compromis tussen of naar links of naar rechts, en wat dat betreft waait de pvv met alle winde mee.
ik zelf ben een beetje anti pvv, maar vind het wel goed dat er z,n partij is.10 juni 2010 om 09:56 #17683070btw, ik vond het geweldig, Rutte stond te spreken voor een pooster waar op stond:
Vandalen gaan betalen :D
11 juni 2010 om 01:28 #17683071Veel pvv mensen hier hey,, allemaal tegen buitenlanders?:S
11 juni 2010 om 06:03 #17683072ook pvv
niks tegen buitenlanders hoor, maar het moet wel stoppen.
we leven nou eenmaal in NEDERLAND, soms lijkt het wel of ik op vakantie ben11 juni 2010 om 07:41 #17683073ik schrik er van zo veel pvv ers..
snap het dan.. de pvv heeft niemand in de 1ste kamer zitten,
alles wat ze roepen is tegen de grondwet of andere wetten, dan zal dat aangepast moeten worden,
maar dat krijgen ze er niet doorheen omdat niemand in de 1ste kamer zit…..
pvv = storm in een glas water. hoewel die wilders z,n punten nu wel in eens laat vallen om zich om hoog te pijpen bij rutte…..
11 juni 2010 om 22:47 #17683074Niks tegen buitenlanders. Er zijn er genoeg die zich perfect aanpassen. Eigen cultuur nalever mag van mij ook hoor. Als iemand moslim is of wil zijn, prima. Maar het moet niet zo zijn dat bepaalde groeperingen gaan bepalen hoe wij hier leven en dingen doen. Daarnaast vind ik het wel storend dat er veel mensen zijn die de taal niet spreken, daar mag ook welleens wat aan gedaan worden.
Ik vind het wel weer jammer dat er dan van die, veelal moslim fundamentalisten zicht gelijk tegen de haren ingestreken voelen, en daarmee maken ze juist dat beeld van de islam kapot omdat veel mensen weer denken dat elke moslim zo denkt.
Tis dus weer zoals altijd, enkele verpesten het voor velen.
11 juni 2010 om 23:05 #17683075Ja, het klopt wel dat sommige mensen het verpesten voor diegenen die zich wel perfect aanpassen.. Als het toevallig een turk is wordt er gezegt ‘kijk dat is een turk, zo is iedere turk’ en als het een nederlander is zien mensen dat door de vingers.. Die wilders mag van mij de pot op, want wat hij allemaal zegt kan hij echt niet waar maken.. En mensen die dat denken ga je gang sta maar achter hem:) Ik zelf heb een nederlandse paspoort dus ik kan hier zowiezo blijven maaarrrr,, als hij die dingen wat hij zegt waar maakt dan ga ik uit eigen wil naar mijn eigen land..
mvg,
Nova_C20xe11 juni 2010 om 23:37 #17683076Ben het helemaal mee eens met nova_c20xe..:thumbup
Het hoef niet meteen gezegt te worden van buitenlanders oprotten naar hun eigen land want niet elke buitenlander is zoals een andere er zijn genoeg nederlanders die meer uitvreten wat moet je daarmee dan is mijn vraag:wtf.. Dus eigenlijk heb je zeker wel een iemand tussen die het voor zijn hele volk verpest.
Wat die geert wilders allemaal zegt blijft er ook alleen maar bij iedereen die zegt wat maar of ze het waar kunnen maken is weer een vraag?
Maarjha ieders zijn eigen mening als je elkaar maar RESPECTEERT!
MVG,
SG-C20XE -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.