Waar staat motorcode en/of serienummer op C20NE?

Forumindex Forums Techniek C20ne/seh (2.0 8v) Waar staat motorcode en/of serienummer op C20NE?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    robert1701
    Deelnemer

Ik wil een distributieriem en spanrol bestellen en krijg online de keuze uit verschillende uitvoeringen.
      Er staat dan soms bij vanaf die “motorcode” of van “serienummer” zoveel tot zoveel. (De serienummer zal misschien van de wagen zelf zijn?)
      Bvb: Vanaf motornummer : 14 608701

Bovenop het blok in een hoek naast de kop is een plaatsje waar een serienummer zou kunnen staan, maar na wat wrijven is er blijkbaar niets te zien.

Er staan ook afgeronde distributieriemen in de lijst blijkbaar, maar de riem die er nu op ligt heeft tanden met een trapezium vorm ofzo.
      Er bestaan zoveel soorten tanden op een distributieriem. Welke soort zit nu op de C20NE?

robert1701
      Deelnemer

Bestel maar hé?

Vanaf de 14608701 zal het de distributieriem zijn met 146 tanden en met een spanrol.
        Maar ik heb zo’n set al te koop gezien met “ronde” tanden ipv. trapezium vorm en dat staat er bijna nooit bij anders.
        Zijn het met een spanrol altijd trapezium tanden en waarom heb ik dan zo’n nieuwere set met 146 tanden en spanrol te koop gezien met afgeronde tanden: >Klik hier om te zien<

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.