waar op letten bij aankoop Ascona C

Forumindex Forums Modellen Ascona waar op letten bij aankoop Ascona C

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Dolmans
    Deelnemer

Hallo allemaal,

Ik ga van de week kijken bij een Ascona C uit 1988, die ik mogelijk aan ga schaffen als daily ride.
      Ik heb in het verleden 2 c-tjes gehad en heb dus wel een beetje idee waar op te letten, zoals wielranden en dorpels.
      Heeft iemand nog meer tips waar ik op moet letten? Het betreft een 1.8 S motor, daar nog bijzonderheden?

bedankt!

gr
      John

opelremco
      Deelnemer

Veerschotels boven achter,kijk echt goed naar de staat hier van.prik rondom de schotel.Die van mij waren op het eerste gezicht goed tot ik,thuis,ging poken.
        Rotterij onder de paravan,rotterij tegen het schutbord,vochtproblemen onder de dashboard (vanwege gaar ruberdichting kachelmotor)
        rot rondom de pennen van het slot in de deuropening.

opelpower89
        Deelnemer

lek bakjes achter wielranden en dorpels bodem platen rondom de achterste schokbrekers schutbord achter de isolatiemat en de arm bevestigingen

david85

bedankt voor de tip :thumbup had nog niet onder de isolatiemat gekeken bij mij heb hem nu een jaar
            heb de mat er af gehaald en weg gegooid kwam gelukkig niks aan roest tegen :thumb hij is helemaal gaaf!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.