waar op letten aankoop kadett let

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) waar op letten aankoop kadett let

• Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    pipo

waar moet je op letten als je een auto koopt met letmotor
      iig waar kijk je bj de motor naar

InjectTheVenom
      Deelnemer

*kuch* Turbodruk meter aan een vacuümslang hangen en kijken of de turbo zijn volle druk geeft */kuch*

Daarnaast de standaard dingen: koelwaterpotje en driedelige vacuümslang mag geen sludge in zitten, voor de rest moet hij gewoon mooi en soepel lopen.

pipo

nou hij loopt goed en trekt beter hahaah:P alleen af en toe stationair iets minder.maar waar staat het ergens op de motor dat het een let motor is.of wat is een herkeningspunt.
          niet dat het een 16v is met een opgebouwde turbo of kan dat niet[zeg ik iets doms]:Pben mer van aangezogen ipv geblazen.
          en wat is een gemiddeld blok kompleet waard??ik vind de auto op zich niet te duur maarja je koopt alleen en blok zeg maar.de rest gooi je naderhand toch weg.is ook geen plaatje:D
          turbo motor is ook al uit een andere auto.dusja km weet je ook nie

InjectTheVenom
          Deelnemer

Als je voor de auto staat aan de rechter kant van de motor, direct onder de cilinderkop op een dunne schuin aflopende lijn van het onderblok.

Anoniem

Is dit de kadet C C20let paars met omega bak erachter ?

skinsdale

jah stationeer is nie zo,n probleem stappemotor even schoonmake en evt injetoren reinigen
                jah blok 2000euro
                en bak 750 mits andere koppeling in zit
                ligt eraan hoeveel km gelopen natuurlijk

pipo

ok weet ikdat zal ik daar eens op letten.
                  nee is niet de paarse maar gewoon een e kadett met let maar heeft groote achterschade totalos.
                  maar die c kadett met let motor heb ikook gezien vind hem niet zo weet ook niet wat ik van die moet denken.maar een vriend van me wil er wel naar gaan kijken zei hij misschein dat ik dan meega.ken je hem dan???kan ik hem wat info doorspelen:angel

Anoniem

Ik ken hem niet maar hij is de centen iig niet waard. 3:67 zonder sper en alles moet nog afgebouwd worden. Ik zou er niet veilig in kunnen rijden.

pipo

origineel gepost door JvV
                      Ik ken hem niet maar hij is de centen iig niet waard. 3:67 zonder sper en alles moet nog afgebouwd worden. Ik zou er niet veilig in kunnen rijden.

jep toevallig vandaag met een vriend weze kijken.

motor is er van een meter ingepleurt geen 18 s delen
                      geen intercooler
                      alles maar half aangesloten
                      schutboard open geslepen bij de kachel en nog niet eens dicht gemaakt kijkt zo naar binnen.beetje opgevult met een latje.
                      motor blijft niet lopen en geeft veel backfire.
                      wat van die snot aan de oliedop
                      inlaat zelf gebakken uitlaat ook en lekt van alle kanten plas olie van 50/50 onder de auto in de garage
                      gewoon 1600 remmen er op geen geventileerde
                      1200 km teller
                      sr setje half kapot
                      alleen 2 kuipstoelen er in geen hemel of zo
                      veel roest overal ooit een half achterscherm in gelast
                      dus al met al koop je alleen en motor en assen de rest is niks

de advertentie klopt ook niet staat apk afgelopen jaar vervallen maar de laatste keuring is al vervallen in 2008
                      :vertagof zeg ik nu iets verkeerds:hmmz

dus ja als je veel tijd hebt en een donor kadett kun je wel wa moois maken ahahaha
                      wij zagen er iig vanaf

en ben vandaag ook bij de andere kadet met achterschade geweest en die was ook niet echt beter.
                      sludge aan de oliedop paar keer gas geven flink blauwe rook.
                      en hel erg beroerd lopen.
                      ofwel ook afgeschreven.
                      al met al weinig goede lets gezien dit weekeind alleen maar schroot

pipo

nou nog een keer weze kijken naar de kadett coupe met let.
                        en met nog wat heen en weer en op en neer toch met de prijs nog overeen kunnen komen en hem toch gekocht.want ze staan r ook niet echt met bosjes.
                        motor gaat wel uit deze kadett en komt in een andere.deze bouw ik wel weer opdus komt weer op de weg maar zonder let motor.wat er in komt weet ik nog niet:hmmz even kijken wat ik nog heb liggen
                        maar kan een 1,2 worden dus ook de assen er onderuit of gewoon een 2,0.of wat meer:D
                        ik had mijn zinnen toch op een let gezet.wilde eerst zelf een motor met turbo bouwen.maarja al met al is dit dan toch goedkoper.

Anoniem

complete motor is enkel goedkoper als je hem standaar wilt houden
                          of als je der inderdaad vrij goedkoop tegenaanloopt

wil je alles aan passen kun je net zo goed(koop)(duur)
                          een xe nemen en die opnieuw opbouwen

die met achterschade
                          heb je daar n prijs en meer gegevens van??

pipo

origineel gepost door louwe 16 klepper
                            complete motor is enkel goedkoper als je hem standaar wilt houden
                            of als je der inderdaad vrij goedkoop tegenaanloopt

wil je alles aan passen kun je net zo goed(koop)(duur)
                            een xe nemen en die opnieuw opbouwen

die met achterschade
                            heb je daar n prijs en meer gegevens van??

nou ik wil er wel een beetje meer uithalen als de standaart pk s maar ik hoef echt geen 300 of 400 pk te hebben:P
                            als je 250 pk er uit kunt halen vind ik het wel goed.
                            en als ik daar aan gewend ben gaan we wel verder
                            ahahahah:D
                            die ander met de let er in zou die dag ook nog iemand voor komen en zover ik weet is die ook weg.maar zal maandag die maat van me wel eens vragen die kende die gast .

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.