Waar moet ik op letten bij aanschaf?

Forumindex Forums Modellen Astra Waar moet ik op letten bij aanschaf?

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur
    mischa
    Deelnemer

Heren, zullen we gewoon even vergeten dat er wat “anders bedoelde” uitspraken zijn gedaan?

Als we ons gewoon weer op de techniek concentreren, kunnen we misschien allemaal lering trekken uit deze toch wel interessante vraagstelling. Eigenlijk zou hier een sticky van moeten komen voor elk type.

Overigens moet ik nog even bekennen dat ik bij mijn Zafira ook een defecte CIM module heb gehad. Ik weet niet of dit een standaardkwaal is voor de Opels uit die generatie. Ik kan me voorstellen dat deze modules over de volle breedte van het pallet zijn toegepast.

Groeten,
      Mischa

RISL
      Moderator

Astraaa & kwuyts: nogmaals: hou er over op en ga niet kinderachtig over een forum elkaar lopen afzeiken!
        Zoek elkaar desnoods op via pm, maar hou dit soort gedoe buiten de topics.

iquick
        Deelnemer

@RISL wrote:

Astraaa & kwuyts: nogmaals: hou er over op en ga niet kinderachtig over een forum elkaar lopen afzeiken!
          Zoek elkaar desnoods op via pm, maar hou dit soort gedoe buiten de topics.

-offtopic :thumbup

Wil je xenon gewoon voor orgineel gaan is veel werk maar is altijd mooier :thumbup

SjoerdB

iquick, sorry voor mijn late reactie. Je hebt inderdaad gelijk, OEM-xenon is het mooiste en meest nette! :thumb

iquick
            Deelnemer

Daarom, en mischien kan je AFL nog overwegen maar dat is jou keus. Orgineel staat velen malen netter bij de astra’s en beter voor de tegenligger. Aan de aftermarketzooi irriteer ik me zo ereg aan dat ik die dingen altijd afraad, niet te gebruiken gewoon :puke

SjoerdB

Wat is AFL? :)

iquick
                Deelnemer

Dat is meesturende koplampen in de bochten. Iets wat ik ook heel graag wil maar nog niet kan realiseren helaas :(

SjoerdB

Oké, thanks. Ik ben gisteren in ieder geval langs geweest, maar ik denk toch niet dat ik hem aan ga schaffen. Ik moet 7750 euro bijleggen als ik mijn Ibiza er bij inruil…
                    Bovendien zit er géén OEM-xenon in en dat steek toch wel.

joop1970
                    Deelnemer

Oem xenon kan je altijd zelf inbouwen met oem onderdelen toch? Kan ook over een halfjaar, kan je rustig opzoek naar de onderdelen. Persoonlijk vind ik het een gave bak, mooie kleur ook maar dat is persoonlijk. Opc line doet het hem wel anders vind ik het wel wat minder.

SjoerdB

Na lang nadenken en vele onderhandelingen verder ben ik uiteindelijk sinds afgelopen zaterdag de trotste eigenaar van deze super gave Opel Astra H GTC in OPC-line uitvoering! Uiteraard gelijk maar wat foto’s geschoten, zo krijgen jullie een beeld van hoe strak de auto in werkelijkheid is (100% schadevrij op één klein krasje en mini deukje na). :thumb

10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.