Forumindex › Forums › Techniek › C20xe (2.0 16v) › Waar koop ik een Spruitstuk voor webers??
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 september 2009 om 16:53 #17212156
heey
inmiddels heb ik alles liggen,
nu moet ik alleen nog een spruitstuk hebben.waar kan ik die halen?? bij biesheuvel staan er geen spruitstukken in de lijst…
of moet ik hun gewoon ff bellen/mailen??
en op ebay staat ook ff nietsMarc
15 september 2009 om 17:03 #17523278dbilas, Risse Motorsport ???
15 september 2009 om 17:12 #17523279ja die kwamen ook net in me op,
ik ga ff zoekenthnx
15 september 2009 om 17:26 #17523280biesheuvel
15 september 2009 om 17:39 #1752328115 september 2009 om 17:48 #17523282Zelf maken! :)
Er is vast wel iemand op dit geweldige forum die een mooi flensje in elkaar kan flansen, kan je zelf bepalen hoelang de inlaten worden en in wat voor hoek je ze wil hebben staan!Wou dat ik het zo had gedaan..
15 september 2009 om 19:29 #17523283thnx 4 the marktplaatslink…
heb m n mailtje gestuurdennu @ piele:
laat jij een opmaat spruitje maken, koop ik die van jou haha :pnja, ik heb zelf wel n flens voor aan de kop, aan een flens die aan de webers past kom ik wel, alleen t lassen… wil dr zoiezo wel gewoon n vacuum aansluiting voor de remmen op hebben, + dat mn dynamosteun gewoon moet passen
ik ga nu twijfelen ;)
15 september 2009 om 19:32 #17523284Hij vraagt 100 euro voor het spruitje.
15 september 2009 om 19:46 #17523285origineel gepost door TRPower
thnx 4 the marktplaatslink…
heb m n mailtje gestuurdennu @ piele:
laat jij een opmaat spruitje maken, koop ik die van jou haha :pnja, ik heb zelf wel n flens voor aan de kop, aan een flens die aan de webers past kom ik wel, alleen t lassen… wil dr zoiezo wel gewoon n vacuum aansluiting voor de remmen op hebben, + dat mn dynamosteun gewoon moet passen
ik ga nu twijfelen ;)
Hahaha! mischien zet ik het wel een keer door, maar voor dat lassen moet je ook niet bij mij zijn :P
Die vacuum aansluiting is niets meer dan een grote nipple in je dichtstbijzijnde inlaatbuis ;)
Orgineel in zon fabrieks spruitstuk zit hij ook nog niet, die moet je zelf boren en tappen.De dynamo steun heb ik ook gewoon orgineel zitten, heb alleen een stukje van m’n dynamo af gefreesd, maar dat heb je volgens mij alleen als je zon liggend spruitstuk hebt, als hij schuin naar boven staat, heb je daar niet eens last van..
15 september 2009 om 20:07 #17523286spruitstuk van marktplaats is van mij
is al geregeld met die gozer
ga m zaterdag halen :Den dan: hopelijk volgende week een draaiend blok, met als setup:
Nokkenasjes: Catcams 267 graden + Verstelbare tandwielen
Zuigers: Omega Hoge compressie
Cil.Kop: Standaard
Inlaat: (tijdelijk) 40mm Webers
Oliepomp: sterkere tandwielen erin
Uitlaat: 4-1 spruitstuk, onder de auto complete groep A
Ontsteking: D Kadett GTE
Koppeling: Sachs performance
Versn. Bak: F18+en het hele blok voorzien van alles nieuw, pakkingen,lagers, ARP bouten en de hele mikmak
15 september 2009 om 20:29 #17523287origineel gepost door TRPower
spruitstuk van marktplaats is van mij
is al geregeld met die gozer
ga m zaterdag halen :Den dan: hopelijk volgende week een draaiend blok, met als setup:
Nokkenasjes: Catcams 267 graden + Verstelbare tandwielen
Zuigers: Omega Hoge compressie
Cil.Kop: Standaard
Inlaat: (tijdelijk) 40mm Webers
Oliepomp: sterkere tandwielen erin
Uitlaat: 4-1 spruitstuk, onder de auto complete groep A
Ontsteking: D Kadett GTE
Koppeling: Sachs performance
Versn. Bak: F18+en het hele blok voorzien van alles nieuw, pakkingen,lagers, ARP bouten en de hele mikmak
Very nice ;)
Ben heel benieuwd!15 september 2009 om 21:04 #17523288Daar wil ik wel een filmpje van zien als hij draait :D
15 september 2009 om 21:08 #17523289cilinderkop standaard
en 40’er webers..kan je wel eens minder pk’s gaan krijgen dan normaal
voorde rest nice parts maar je gaat er met 2 bovenstaande geen vermogen mee winnen volgens mij
greetz
15 september 2009 om 21:21 #17523290origineel gepost door CORSA2L16VALVE
cilinderkop standaard
en 40’er webers..kan je wel eens minder pk’s gaan krijgen dan normaal
voorde rest nice parts maar je gaat er met 2 bovenstaande geen vermogen mee winnen volgens mij
greetz
40mm was tijdelijk staat erbij, had ook begrepen dat hij daarna voor de 45mm gaat.
Maar kop zou ik idd ook eens naar kijken, vooral strax met 45mm, dan wil je je inlaat en uitlaatpoorten zeker aanpassen.Heb zelf ook niet veel aan de kop gedaan en er toch nog een redelijk vermogen cadeau gekregen ;)
15 september 2009 om 22:02 #17523291Dat inlaatspruitstuk is van men broer, die reed ook met 40mm webers. Wel met andere nokkenassen maar dat ging wel hard hoor
16 september 2009 om 16:38 #17523292ik had ergens op internet (sbd motorsport ) gelezen dat je tot 230pk niets aan de kop hoeft te doen, nou daar zal ik niet overheen gaan… dus ik laat de kop die er nu op komt, gewoon standaard,
en kan altijd een 2e kop laten tunen, en evt bronzen klepgelijders enzo erin…mja, nogmaals: de 40mm carbs zijn tijdelijk, als het maar loopt en afgesteld is, dan ga ik volgend jaar na de restauratie van de A TR wel eens kijken naar 45’ers…
16 september 2009 om 17:17 #17523293Maar je komt er wel makkelijker ;)
20 september 2009 om 20:46 #17523294spruitstuk ligt nu hier :D
nou alleen nog ff throttle linkage en iets fixen voor de shoke, dat zit er niet bij…
@ piele:
kan jij mij daar beetje duidelijke foto’s van sturen??
dan weet ik wat ik precies nodig heb21 september 2009 om 01:06 #17523295Tuurlijk wil ik foto’s maken, maar heb de shoke niet aangesloten :P, nog niet echt nodig gehad, is misschien wel wat minder irritant.. :hmmz
Denk dat ik em ook maar is ga monteren :PIk heb gewoon een orgineel weber throttle linkage gekocht:
http://www.biesheuvel.nl/store/product/1034/weber_dcoe_sp_throttle_linkage_top_mount_single_cablemaar denk dat ze allemaal wel ok werken ;)
Heb trouwens gewoon de orginele c20xe gas kabel ingekort en gebruikt.
21 september 2009 om 06:44 #17523296heey
laat die foto’s maar komen dan
zal alleen wel niet helemaal t zelfde zijn, omdat ik DellOrto’s heb liggen, en geen webers maar dan heb ik in elk geval een voorbeeldje
29 september 2009 om 08:19 #17523297mocht je naar biesheuvel gaan, kom je wel ff op de koffie he… das 5 min van mij vandaan. :angel
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.