Waar is het Secret menu te vinden, Astra H met EONON radio

Forumindex Forums Modellen Astra Waar is het Secret menu te vinden, Astra H met EONON radio

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #17269784
    Gait Uutdedroad
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 March 2013

      Hallo allemaal,

      ik zou graag in het secret menu van onze auto willen komen, daar waar je dan onder andere de motor temperatuur kunt lezen.
      Ik heb op youtube en hier op het forum al wel wat gevonden, maar dat is met de originele radio, en dan de settings knop een paar seconden ingedrukt houden, en dan met de knop van de board computer verder zappen. Nu hebben wij een EONON dubbel din radio erin zitten, en dus geen settings knop meer…. Gaat om een Astra H, 2007.

      Weet iemand hoe je er op een andere manier in kunt komen?

      Alvast bedankt!

      Oja, we hebben ook een beetje vaak last van beslagen ruiten, interieur filter is al vernieuwd, maar is er een handige manier om dit op te lossen? Ik lees wel eens wat van een of andere coating op de ruiten spuiten, maar wat is een handig middel?

      #18266668
      ahrend
        Lid sinds:
        31 December 2005

        Ik heb er ook een Eonon inzitten en kan nu dus ook de settingsknop niet meer gebruiken,ook als je een melding krijgt van bijv. ruitesproeier bijvullen of nog te rijden km’s ,kun ik die niet wegdrukken.
        Lastig

        #18266669
        gtcz19dth
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 January 2013

          is er voor deze radio geen stuurwiel adapter uitgebracht ?
          ik heb er zelf een pioneer inzitten met stuurwielinterface ik kan gewoon in m’n settings menu komen. Dus tijd en datum instellingen wijzigen en dergelijke ook kan ik mijn boordcomputer gewoon nog bedienen dus trip instellingen instellen en meldingen wegdrukken zoals bijvoorbeeld slip gevaar

          #18266670
          Gait Uutdedroad
          Deelnemer
            Lid sinds:
            16 March 2013

            Wij hebben wel stuurwielbediening, had ik er niet bij gezet…
            Dus als ik het goed begrijp moet ik dan de linkerknop (dat scrollwieltje) indrukken? Hoelang dan ongeveer, heb er naar mijn idee al behoorlijk lang op gedrukt ;-)

            Met de linkerknop kan ik in ieder geval wel die meldingen wegdrukken..

            #18266671
            screamhouse
            Deelnemer
              Lid sinds:
              31 March 2014

              Ik geloof niet dat dit kan, ik heb ook een andere radio en kom ook niet meer in dit geheime menu

              #18266672
              gtcz19dth
              Deelnemer
                Lid sinds:
                11 January 2013

                hidden menu gaat inderdaad niet.

                enkel het settings menu is nog toegankelijk.
                maargoed ik gebruikte het hidden menu enkel om de koelvloeistof temperatuur te kunnen zien. dus ik mis de optie niet. aangezien ik de temperatuur nu gewoon kan zien bij mijn km stand door de happylightshow.

                #18266673
                Gait Uutdedroad
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  16 March 2013

                  Ah ok, naja das wel jammer, had graag af en toe de motor temperatuur afgelezen.. Misschien volgend jaar een keer een happy light erin zetten..

                  #18266674
                  screamhouse
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    31 March 2014

                    Of een happyblue, van dezelfde maker

                    #18266675
                    Anoniem
                      Lid sinds:
                      1 January 1970

                      Happyblue is heel wat anders, dat is een uitleesapparaatje.. Daar heb je dus geen reet aan als je de kvs temp tijdens het rijden wilt kunnen zien op je dash…

                      #18266676
                      Opeltje17
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        18 January 2012
                        #18266677
                        Gait Uutdedroad
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          16 March 2013

                          Helaas, bij een Eonon werkt dat niet. Had ik ook gebrobeert, de settingsknop werkt wel, maar de BoardComputer knop niet. ook als ik een melding krijg, van slipgevaar oid kan ik die niet wegdrukken met de BC knop op de radio, wel met de stuurwielbediening. Dus werkt helaas niet met alle Din2 radio’s…

                          #18266678
                          Opeltje17
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            18 January 2012

                            Vreemd, bovenstaand filmpje is met een eonon radio :hmmz

                            #18266679
                            Gait Uutdedroad
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              16 March 2013

                              Ok, dat had ik niet gezien, is in ieder geval wel een ander type.. Ik heb een D5155, misschien dat er een foutje inzit maar ik krijg de BC knop niet werkend..

                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.