Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Waar erger jij je nou aan in het verkeer.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
12 november 2010 om 22:19 #17747899
mistlampen onnodig aan icm dimlicht. gewoon om te laten zien dat je mistlampjes hebt.
verkeerd afgestelde verlichting,
mensen die alleen met stadslicht rijden, en het zelf niet door hebben
12 november 2010 om 22:20 #17747900belgen
12 november 2010 om 22:23 #17747901origineel gepost door Fearless
mistlampen onnodig aan icm dimlicht. gewoon om te laten zien dat je mistlampjes hebt.verkeerd afgestelde verlichting,
mensen die alleen met stadslicht rijden, en het zelf niet door hebben
hier net zo.. En bij sommige als je achter ze rijd hebben ze het achtermistlicht aan.. en waarom ?? omdat ze niet weten hoe de mistlichtschakelaarwerkt van de voormistlampen..
12 november 2010 om 22:26 #17747902origineel gepost door wim-v6
Ik kan me zeker om leswagens niet drukmaken nee.ja soms om de manier van lesgeven van zo’n istructeur.
verders moet iedereen het kunnen leren, en nee we rijden niet allemaal gelijk 160 waar we 50 mogen…
sommige hebben blijkbaar nooit gelest..
willem
Ik zie hier in apeldoorn veel lesauto’s met de sticker ”u heeft het ook moeten leren, Ofniet ?” achterop de bumper :thumbup
13 november 2010 om 06:25 #17747903Waar ik me vooral druk om maak,
Mensen die zich druk maken over een leswagen, krijg dan spontaan de neiging om de leswagen voor een verkeerslicht af te laten slaan :angel
Bumperklevers heb ik nooit last van, als er iemand op me bumper hangt, ga ik altijd heel uitgebreid me voorruit wassen king:
13 november 2010 om 09:08 #17747904Wat me ook wel eens stoort.
Bijvoorbeeld kapotte verlichting.
Nu kan het komen, dat een lampje kapot gaat, en deze niet direct vervangen kan worden.
maar soms zie ik voertuigen rijden…. pfff
laatst achter zo’n passat met 4 van de ronde achterlampen (2 per unit).
Daarin zitten per unit 4 lampjes die het achterlicht verzorgen (totaal dus 8lampjes), en gewoon maar 1 die er werkt!!!
je kan mij niet vertellen dat ze alle 7 in een keer kapot gegaan zijn..
Of van die volvo’s met totaal 4 achterlicht lampjes, waarvan het er maar 1 doet, dat zijn geen dingen die je af en toe ziet, maar regelmatig!!
of een dimlicht en stadslicnt lampje kapot aan 1 kant, lijkt wel een motorfiets in de verte.
Willem
13 november 2010 om 09:25 #17747905precies lesautos die kunnen er niets aan doen, die mensen moette het ook leren tenslotte. bumperklevers heb ik alleen last van bij drempels. trap dan meestal me rem nog ff een x extra in dat ze bijna achterin zitten:p haha dan worden ze altijd boos.
15 november 2010 om 20:31 #17747906Over leswagen kan ik me inderdaad ook niet echt drukmaken..
Blijf ook altijd netjes ff wat langer wachten als ze optrekken in geval van afslaan..
Meestal trek ik onderhand al op voor mijn voorganger dat doet, dus niet altijd even handig van mezelf..Mannetje kan zich soms wel irriteren aan leswagens, maar dan attendeer ik hem er graag op dat wij 5 jaar geleden ook nog zo zaten..
15 november 2010 om 20:52 #17747907Moet zeggen dat sommige leerlingen in lesauto’s beter eerst even op een industrieterrein of parkeerplaats kunnen oefenen :P Ik les op het moment op de motor en het is soms levensgevaarlijk als je een koekenbakker voor naast of achter je hebt zitten.
15 november 2010 om 22:02 #17747908origineel gepost door Insanity
Les auto”s die 30 rijden waar je 50/60 mag:fy1,Geen richting aangeven op rotonde’s,
Golfjes met petjes erin die meer loos gas geven dan echt rijden.
daartegen over heb ik nogal een zware voet haha. ik les ook:P
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.