Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Waar erger jij je nou aan in het verkeer.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 oktober 2010 om 19:57 #17747799
origineel gepost door arjontje
linkse baan plakkers.:argue:argue
geen last van…
zit zelf meerendeel links :P:P:P:P:P
maar waar ik me aan erger..
de niet de weg wetende opa`s en oma`s.
of de stoere sjoniies met hun super lelijke waardeloze impresa of vw wrak…
en dan ook nog denken dat ze snel en stoer zijn..:puke
24 oktober 2010 om 20:09 #17747800die onodige linksrijders moeten ze eens harder aan pakken vind ik, als je ze rechts inhaalt krijg je een boete, laat ze dan gvd es wat vaker in de binnen spiegel kijken!!
ik doe het ook wel eens, maar zodra ik in me binnenspiegel een auto aan zie komen ben ik zo weer terug op rechts.
mensen die binnen de bebouwde kom op een 50 km weg 30 of zo gaan rijden heb ik ook een schijthekel aan, en hun dan aan mij want ik ga ze voorbij :jerry
24 oktober 2010 om 20:12 #17747801origineel gepost door red astra
die kl**tzakken die geen richting aangeven als ze van rijstrook veranderen, en ook op de rotonde’s:swear :swearbumperklevers
Inderdaad en dan vooral op rotondes :argue:fy1 Daarnaast mensen die een ander snijden oftewel hun auto ookal komen ze van links of zit jij al op de rotonde gewoon vlak voor jouw bek neerzetten, werd dat op een gegeven moment ZO zat dat ik er een paar de waarheid gezegd heb :fy1
24 oktober 2010 om 20:13 #17747802AnoniemLid sinds:
1 January 1970Oma’s in een sportwagen :fy1 Koop toch een rollator
24 oktober 2010 om 20:17 #17747803origineel gepost door senatorman
Oma’s in een sportwagen :fy1 Koop toch een rollatorsuzuki alto… sport hahaha
24 oktober 2010 om 20:19 #17747804Ik erger mij vooral aan die altijd Links rijdende moraalridders in ‘n toyota Prius:puke
Zogenaamd voor ‘t milieu te ontlasten aangeschaft, maar altijd links bumperklevend rijdend en geleased voor ‘t belastingvoordeel.
Prius rijders zijn gewoon de nieuwe Sjonnie’s:angelAltijd haast…Altijd links bumperklevend…24 oktober 2010 om 20:26 #17747805geen richting aangeven op de rotonde waardoor je stopt, en ze slaan af.. ..
voor de rest nie veel. just relax :agent24 oktober 2010 om 21:13 #17747806Goed, het totale lijstje danmaar:
– Inhalende vrachtwagens (“Sjongejonge, ik rijdt 90km/u en de vrachtwagen voor mij 89km/u! Wat een slome donder, daar moet ik voorbij! En in mijn spiegels kijken hoef ik ook niet, want ik ben toch groter”).
– Inhalende vrachtwagenchauffeurs die NIET in de spiegels kijken (ongeveer een halfjaar terug bijna de dood gevonden, belandde bijna onder een vrachtwagen met de auto. Bij een snelheid van 100km/u overleef je zoiets niet schat ik).
– Vrachtwagens in het algemeen (ja sorry, na een aantal van dergelijke acties zie ik ze liever helemaal verdwijnen. Dmv vrachttreinen over het spoor komt de zooi wellicht ook aan)
– Mensen die 30 rijden waar je 50 mag
– Lesauto’s die veel en veel te langzaam rijden. (Ik weet het, ze moeten het leren. Maar komop, dergelijk onzeker gedrag hoort ook in een leswagen niet op de openbare weg thuis.)
– Brommobielen, landbouwvoertuigen op de openbare weg. (80 weg, lekker relaxt cruisen met 80 op de cruisecontrol, kun je ineens vol in de ankers omdat er zo’n kutding voor je rijdt met 25-30km/u..
– Bejaarden en hun gebrek aan voertuigbeheersing.
– Mensen die bij het stoplicht niet doorrijden tot de stopstreep, maar er 2 meter bij vandaan blijven…
– Mensen zonder verkeersinzicht (je hebt groen, maar de kruising staat vast, dus je wacht even tot de auto’s van de kruising weg zijn… En dan gaan ze toeteren.. kortzichtig kutvolk, ga fietsen!)
– Mensen die andere automobilisten die net een asociale actie uithalen, gewoon voor laten gaan. Ja mensen, laten we asociaal gedrag vooral gaan belonen, dat zal ze leren!
– Mensen die tergend langzaam inhalen.. Als je wil inhalen, trek dan ook op. En niet vmax+1km/u erlangs, dat duurt eeuwen en heeft niets temaken met een soepele veilige inhaalactie.
– Sjonnies op scooters die niet uitkijken, zich overal tussendoor proppen en denken dat ze onverwoestbaar zijn
– Fietsers die niet uitkijken
– Fietsers met een deathwish
– Fietsers die hun poot niet uitsteken als ze de rotonde verlaten, en jij ze dus voor niks voorrang geeft (wat weer door hun zo gehate vervuiling oplevert, omdat ik dan extra moet remmen en optrekken)
– Fietsers zonder licht bij slecht weer, avond en nacht.Het zal je vast niet verbazen dat ik van tijd tot tijd tierende, scheldende en vloekende, roodgloeiend met rook uit mn oren achter het stuur zit… :P Vooral de ritten richting Zeeland (broer/schoonzus wonen daar) zijn altijd garant voor feest..
Sowieso vind ik de regel dat fietsers beschermt worden onzin. Die regel mag best aangepast worden, een aantal voorwaarden eraan vastknopen.. Bijvoorbeeld richting aangeven, verlichting voeren en bij echt slecht weer een reflecterend vest over de jas oid. Zo gedraag ik mij ook op de motor: Ik ben de zwakste schakel, ik moet dus zorgen dat ik de aandacht trek (en wel op een positieve manier).
24 oktober 2010 om 21:42 #17747807tjonge tjonge wat hebben weer een hekel aan die vrachtwagens
maar wel zitten te zeiken als de bestelde goederen te laat geleverd worden
zonder vrachtwagens is er niks te verkrijgen in de supermarkt
maar denken de personen auto’s niet aan
ze jagen mekaar van de weg als het kan24 oktober 2010 om 21:45 #17747808Ik heb een hekel aan mensen die onnodig links rijden op de snelweg.
Maar ik heb een grotere hekel aan mensen die je klem rijden met inhaalacties op de snelweg. Dus als je ongeveer dezelfde 130 rijdt, gaan ze je langzaam inhalen, en wel zo dat je klem komt te zitten achter langzamer verkeer wat eraan zit te komen.
Dit is ook een reden waarom ik niet meteen in een gat rechts op de weg duik.
Dat laatste is grotendeels zelf te voorkomen met defensief rijden, maar je moet er zo goed op letten en maakt de actie in mijn ogen niet minder egoïstisch.Hier mag wel eens gericht aandacht aan worden besteed in een tv programma. De verschillende soorten auto bestuurders :).
Ik probeer altijd mee te denken met mensen om me heen. Terwijl de meeste mensen alleen aan zichzelf denken, en amper met autorijden bezig zijn.
Ook erg is de zondagsrijders die 80 rijden waar ze 100 mogen, en vervolgens 60 waar je 50 mag. En als ik dan eens een flitscontainer wil zien staan voor die lui, staat hij er natuurlijk 90% van de tijd niet :).
24 oktober 2010 om 21:46 #17747809Ik erger me ook aan mensen die selectief lezen.
@kabouter: Als jij gewoon rechts blijft rijden, je spiegels goed gebruikt en geen asociaal weggedrag vertoont, heb ik totaal geen problemen met je. Helaas ervaar ik nogal vaak de andere kant. Dat gaat voor scooterrijders net zo hard op. Inhalen met 1km/u verschil is totale bullshit, gevaarlijk, veroorzaakt oponthoud en is derhalve asociaal te noemen. No offence uiteraard.Wat mij betrefd wordt het onderling inhalen van vrachtwagens en auto’s met aanhanger/caravan bestraft met art.5 en invordering rijbewijs.
@hieronder: Met alle respect, maar: Het tijd argument is onzin. Dat je lange dagen maakt weet je als je voor zo’n beroep kiest. Precies zoals ik ervoor kies om elke dag van smorgens vroeg tot savonds laat druk te zijn in of voor mn bedrijf (het hoort erbij, als ik dit niet wil accepteren had ik maar loonslaaf moeten blijven).
24 oktober 2010 om 21:50 #17747810nja.. als jou vrachtwagen 90 loopt, en die voor je 85.. dan haal je m in.. moet je eens uitrekenen wat dat scheelt op een week aan tijd.
wat ZO vreselijk is.. mensen met krom afgestelde koplampen.
24 oktober 2010 om 21:52 #17747811> 1: Leasehufters die denken dat ze alles kunnen en mogen maken, en er alles aan doen om het de ander maar zo ongemakkelijk mogenlijk te maken aan het verkeer deel te mogen nemen, ten slotte is de weg van hun, en die auto, die intereseert ze geen ene hol, is toch niet van hun.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
> 2: het weggedrag van onze gemiddelde ******** medemens die met petje schuin en/of bontkraag in zijn golfje 4 5 of 6 of duurder, dis zich met een gemiddelde snelheid van 130km/u door de bebouwde kom van onze hofstad beweegt, en zich daarbij niks aantrekt van stoplichten, oversteekplaatsen, gevaarlijke kruisingen, overstekende mensen op zebrapaden, Scholen, fietsers en fietspaden, Daarbij verplaatst hij zich als het voor hem niet snel genoeg gaat, over stoepen, fietspaden, tegen de richting, grasvelden..
>> LET OP, dit is GEEN extreem in dit geval, zie dit DAGELIJKS..
*** sterretjes getypt ivm ik niet mag generaliseren ***> 3: mensen die Alle mogelijke manieren zoeken om een Vrachtwagen maar voorbij te komen (word steeds gekker tegenwoordig / fietspaden, middenbermen, stoepjes, binnendoor over de benzinepomp).
> 4: Mensen die staan te slapen bij het stoplicht
> 5: er niet tussen gelaten worden (vrachtwagen) als je een baantje moet opschuiven, er word totaal niet meer gereageerd op de richting aanwijzer, ja in negatieve vorm, ze gaan met ze alle op het gas staan om je maar voor te kunnen zijn, om vervolgens bij het groene verkeerslicht te gaan staan slapen en vergeten weg te rijden.
> 6: op een weg met inhaal verbod voor Vrachtwagens waar je bijvoorbeeld 70 mag, je met alle geweld voorbij zien te komen, om vervolgens 55 a 60 voor je te gaan rijden.
> 7: bij een 2baans bocht waar ruimte genoeg is in een bocht naar rechts, als hun op de linkerbaan rijden en ik rechts, je in de bocht zover snijden dat je in de ho-ijzers moet duiken, of een aanrijding veroorzaken.
— Op deze manier al minimaal 5x een nieuwe linker zijknipperlamp op de Atego (MB Truck) kunnen zetten :D> 8: Brommers die PERSEE vooraan moeten staan bij het stoplicht, om vervolgens bij groen op de rijbaan rijden met wel 38 geijkte km’s per uur
> 9: mensen die bij een rood verkeerslicht je inhalen op de 2e baan en dan nog effe net voor je naar rechts knallen zodat je VOL in de ho ijzers moet.
> 10: mensen die al beginnen te toeteren als je nog niet eens stilstaat om wat te gaan lossen met de Truck / busje nadat je de straat al inreed met de alarm knipperlichten aan
Willem
24 oktober 2010 om 22:25 #17747812Zolang niemand links rijdt is er eigenlijk geen probleem, want daar rij ik, en ik wil geen last van je hebben :)
24 oktober 2010 om 22:44 #17747813mensen die te onzeker of te veel te zeker rijden.
Erwin
24 oktober 2010 om 23:10 #17747814Als automobilist erger ik me niet meer, zoals Ton al zei, het heeft geen nut. Als je (op vakantie) in het buitenland hebt gereden en je passeert de Nederlandse grens weer, valt het wel erg op dat er in ons land beroerd wordt gereden.
Als voetganger erger ik me aan automobilisten die doorrijden hoewel je duidelijk aangeeft over te willen steken bij een zebrapad. Maar ja, ben dan ook geen blonde chick met grote tieten, daar gaat men direct voor in de ankers…
24 oktober 2010 om 23:32 #17747815ik erger aan veel bovengenoemd gedrag.
maar waar ik me ook aan erger is dat als ik 10 meter voor me iemand heb rijden en 300 meter achter me rijdt niets . . . iemand nog in die 10 meter in moet voegen.
mensen kijken gewoon niet meer en donderen de auto naar links als ze dat bedenken.heb gewoon even het geduld om te wachten tot er fatsoenlijk plek is om in te halen :swear.
25 oktober 2010 om 04:49 #17747816Kleven!
Richting aangeven! (dit doe ik ook wel niet):angel
Afsnijden!Oja en van die opmaakpoppen in de auto lippenstiften oogschaduw op doen :D
Lange files!!:P :wors
@Kees niet druk maken ok… maar af en toe lucht het wel is op:)grt
25 oktober 2010 om 05:44 #17747817origineel gepost door Destruction
– Lesauto’s die veel en veel te langzaam rijden. (Ik weet het, ze moeten het leren. Maar komop, dergelijk onzeker gedrag hoort ook in een leswagen niet op de openbare weg thuis.)Hier moet ik toch even op inhaken.
Enig idee hoe het komt dat die leerlingen onzeker worden??
Juist, door dit soort gedrag. Omdat ze niet genoeg ervaring hebben, weten ze ook niet goed hiermee om te gaan.Dat niet iedereen even handig is, en niet iedereen in een leswagen thuis hoort mede omdat ze onzeker blijven, ben ik overigens volledig met je eens. Maar ben wel van mening dat iedereen die kans eerlijk moet kunnen krijgen.
Die kans heb jij immers ook gehad.Of ben jij zo iemand die met 1 les al gelijk op examen kon? Want heb nog niemand gehad die met 10 lessen niet nog altijd onzeker was.
En ja de huidige verkeerssituatie helpt daar nu niet bepaald in mee (jammer genoeg)25 oktober 2010 om 07:05 #17747818Ik erger me amper ergens aan… Gewoon lekker relaxt, en als ze me in willen halen doen ze dat maar.. :P
25 oktober 2010 om 07:27 #17747819origineel gepost door KadeTT92
geen richting aangeven op de rotonde waardoor je stopt, en ze slaan af.. ..
voor de rest nie veel. just relax :agentmee eens:vertag
25 oktober 2010 om 07:29 #17747820origineel gepost door sw_reijnders
ik erger aan veel bovengenoemd gedrag.
maar waar ik me ook aan erger is dat als ik 10 meter voor me iemand heb rijden en 300 meter achter me rijdt niets . . . iemand nog in die 10 meter in moet voegen.
mensen kijken gewoon niet meer en donderen de auto naar links als ze dat bedenken.heb gewoon even het geduld om te wachten tot er fatsoenlijk plek is om in te halen :swear.
Dat heb ik ook nooit helemaal begrepen.
Erwin
25 oktober 2010 om 08:22 #17747821de tijd van rijlessen is voor mij aangebroken. en potverdrie de eerste les notabene haalt er iemand mij in net voor een bocht… kwam er ook nog een auto aan de andere kant aan. ging maar net goed….
25 oktober 2010 om 08:27 #17747822origineel gepost door bettus accu
ik heb nu rijlessen. en potverdrie de eerste les notabene haalt er iemand mij in net voor een bocht… kwam er ook nog een auto aan de andere kant aan. ging maar net goed….dus jij bent onder de rijles aan het kijken op het opel-forum:o
:P:P:P
25 oktober 2010 om 08:32 #17747823misschien lag het dan toch aan mij….:D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.