Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Vuurwerk, illegaal en/of legaal en wat/hoeveel?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 december 2010 om 20:40 #17780080
Koop wa vuurwerk voor de kinderen van me zus… ze vroegen eergisteren al wanneer gaan we :D
Tja kinderen he hoe harder hoe beter…Voor mij hoef ik geen illegaal meer.. vroeger al gek zat gedaan:P
wel uitkijken he allemaal… en zowiezo voor de huisdieren!
nova
27 december 2010 om 21:00 #17780081[rquote=1824115&tid=139080&author=gts power][rquote=1824040&tid=139080&author=dennis121]lol je bent gek zoveel geld uit te geven :P
ik ga naar de Aldi in duitsland toe..
Haal voor 30 euro vuurwerk op!En DAMN dat vuurwerk van 6 euro per potje is mooier dan het vuur werk in NL dat 60 euro kost! :P[/rquote]
hier ook:thumbup
veel goedkoper en best mooi vuurwerk.(het gaat toch om het idee:sleeping)[/rquote]
en nog 1 hier :angel
27 december 2010 om 21:02 #17780082koop geen vuurwerk…
geld wat ik daarvoor uitspaar gaat naar mijn nieuwe motorblokje:D:D
27 december 2010 om 21:18 #17780083ze zijn nu hier in de straat met dikke vlinders aan t gooien, maar de kat ligt rustig op de bank te knorren hoor :P
28 december 2010 om 11:43 #17780084[rquote=1824766&tid=139080&author=mayhem]ze zijn nu hier in de straat met dikke vlinders aan t gooien, maar de kat ligt rustig op de bank te knorren hoor :P[/rquote]
ja maar das een boere kat Joop :P:P:P
die zijn wel wat gewend int dorp daar bij jullie :thumbup:thumbup
met oud en nieuw heb je van mij geen last, ik ben een keer vrij (na 4 jr) hahaha.
have fun kerel :agent
gr vinc
28 december 2010 om 12:54 #17780085nix geen vuurwerk,afschaffen die achtelijke traditie.
Slecht voor het mileu,en pure geldverspilling.
En dan hebben we het nog niet over de kosten die het met zich meebrengt van mensen die gewond raken.
Kost miljoenen,buiten al het leed wat er mee gepaard gaat.
Ook raddraaiers zien hun kans schoon om de boel te slopen of in de fik te zetten.
Politie,en hulpdiensten draaien overuren.Dus ik zeg verbeter de wereld begin bij jezelf.
Voor mij dus geen vuurwerk.
Voor een ieder een goed uiteinde gewenst.
En al vast een goed 201128 december 2010 om 13:44 #17780086zonde van je geld.
geef het die avond wel uit aan lekker eten, hapjes en pilsjes.
kijk wel naar buiten hoe de rest van nl zijn zooi de lucht in schiet, en mijn geld gaat naar mijn 4×4 tje.
voor de rest, let op de medemens en dier.groeten.
28 december 2010 om 15:57 #17780087ach afschaffen zal wel nooit gebeuren.
de overheid lacht en klapt weer in de handen.levert hun genoeg op.:D
28 december 2010 om 15:59 #17780088Ik heb vroeger ook wel Vuurwerk gehad.
maar hooguit een tientje of 3, legaal.
maar nu kijk ik wel effe buiten om de buren een klauw te geven.
hierachter zit een nieuwebouwwijk, waar ze allemaal tegen elkaar op kopen lijkt wel, ene nog mooier als het andere.
en ik kan je vertellen, ik heb er een veel mooier uitzicht op als hun, hun staan recht omhoog te staren terwijl ik op een afstand kan genieten van van alle kanten prachtig siervuurwerk.
Dus uitgegeven aan Vuurwerk 0 euro.
willem
28 december 2010 om 22:28 #17780089[rquote=1823932&tid=139080&author=Rottentweetie]Beste mensen,
In dit topic vertel je wat voorn vuurwerk je hebt: Illegaal en/of legaal en wat je hebt en hoeveel je hebt.
Ik zal maar is beginnen:
Ik heb alleen maar legaal vuurwerk (tot nu toe) en besteed er zo’n 400 eurotjes aan uit. Best weinig als je weet hoeveel ik vorig jaar had. (1200eurotjes ;p)
Ik heb dan vooral sier vuurwerk en wat knal wat ik bij http://www.deplantenhal.nl koop (http://www.vuurwerkbaas.nl)Dit word mijn einde knaller: http://www.vuurwerkbaas.nl/webshop/product_info.php?cPath=41&products_id=235
Ben benieuwd wat jullie hebben! :D
Groeten,
Rottentweetie[/rquote]tering dat dit ding kost gewoon 90 euro.
en dat is in 21 sec weg:oje mag het ook aan mij doneren onder het motto:
HELP JEROEN DE WINTER DOOR:D
28 december 2010 om 22:33 #17780090En hebben we als klapper ook nog het New kids vuurwerk:hmmz Moet niet gekker worden!
29 december 2010 om 08:42 #17780091legaal vuurwerk 500 grams siervuurwerk en wat pijlen de lucht in.
29 december 2010 om 10:38 #17780092wij doen met 8 man duurste pakket van golden crown series,
en dan is het moooi geweest.29 december 2010 om 11:06 #17780093[rquote=1825179&tid=139080&author=manta73]nix geen vuurwerk,afschaffen die achtelijke traditie.
[/rquote]
dus jij rijd ook geen auto?29 december 2010 om 12:17 #17780094AnoniemLid sinds:
1 January 1970[rquote=1825935&tid=139080&author=black champion][rquote=1825179&tid=139080&author=manta73]nix geen vuurwerk,afschaffen die achtelijke traditie.
[/rquote]
dus jij rijd ook geen auto?[/rquote]denk ik:P
als we alle tradietie,s enz afschaffen
kun je net zo goed stoppen met leven:oik leef niet om te werken
t is dat ik anders te weing centen heb voor leuke dingen
vandaar dat ik toch elke week min 40 uur de deur uit ben;)daar mag best wat vertier tegenoverstaan;)
29 december 2010 om 12:43 #17780095[rquote=1825179&tid=139080&author=manta73]nix geen vuurwerk,afschaffen die achtelijke traditie.
En dan hebben we het nog niet over de kosten die het met zich meebrengt van mensen die gewond raken.
Ook raddraaiers zien hun kans schoon om de boel te slopen of in de fik te zetten.
Politie,en hulpdiensten draaien overuren.Dus ik zeg verbeter de wereld begin bij jezelf.
En al vast een goed 2011 [/rquote]Altijd mooi die reacties!
Vuurwerk slecht voor het milieu? Valt best mee hoor!
Wat we dagelijks in Nederland aan autogassen of sigaretten vergassen, dat is een factor meer! Weet je wat het slechtste is van de vuurwerktraditie? Waar eigenlijk meer schadelijke stoffen in de lucht van komen dan het vuurwerk zelf?
Mensen die het vuurwerk met de auto gaan halen :)En geldverspilling? Dat is altijd de mooiste (/domste) opmerking! Is toch ieder zijn ding? Weet je wat ik geldverspilling vind? Roken! Maar ik ga toch ook niet roepen dat roken verboden moet worden? Bemoei je dus niet met waar anderen hun geld aan uitgeven..
Dan weer de kosten van gewond raken en slopen(keert altijd terug :puke) Dat komt niet door het legale vuurwerk als je dat gebruikt zoals het hoort..
Jongetjes en mannetjes die niet weten hoe ze met vuurwerk om moeten gaan, die moeten ze afschaffen.. Vuurwerk is zo gevaarlijk als dat je het zelf maakt..en raddraaiers, politie en brandweer die overuren maken? Heeft ook weer niets met het normaal gebruiken van legaal vuurwerk.. Daar kan je niets mee slopen of kloten..
Wat ik wil zeggen, hou eens op met dat eeuwige gehuil tegenover vuurwerk :wors
29 december 2010 om 13:15 #17780096[rquote=1826009&tid=139080&author=Looney][rquote=1825179&tid=139080&author=manta73]nix geen vuurwerk,afschaffen die achtelijke traditie.
Wat we dagelijks in Nederland aan autogassen of sigaretten vergassen, dat is een factor meer! Weet je wat het slechtste is van de vuurwerktraditie? Waar eigenlijk meer schadelijke stoffen in de lucht van komen dan het vuurwerk zelf?
Mensen die het vuurwerk met de auto gaan halen :)En geldverspilling? Dat is altijd de mooiste (/domste) opmerking! Is toch ieder zijn ding? Weet je wat ik geldverspilling vind? Roken! Maar ik ga toch ook niet roepen dat roken verboden moet worden? Bemoei je dus niet met waar anderen hun geld aan uitgeven..
Dan weer de kosten van gewond raken en slopen(keert altijd terug :puke) Dat komt niet door het legale vuurwerk als je dat gebruikt zoals het hoort..
Jongetjes en mannetjes die niet weten hoe ze met vuurwerk om moeten gaan, die moeten ze afschaffen.. Vuurwerk is zo gevaarlijk als dat je het zelf maakt..en raddraaiers, politie en brandweer die overuren maken? Heeft ook weer niets met het normaal gebruiken van legaal vuurwerk.. Daar kan je niets mee slopen of kloten..
[/rquote]:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors
+1
29 december 2010 om 16:36 #17780097[rquote=1826009&tid=139080&author=Looney][rquote=1825179&tid=139080&author=manta73]nix geen vuurwerk,afschaffen die achtelijke traditie.
[/rquote]:wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors
Helemaal met Looney eens! king:
+2
29 december 2010 om 23:46 #17780098inderdaad ieder z’n ding!
30 december 2010 om 12:18 #17780099[rquote=1826619&tid=139080&author=black champion]inderdaad ieder z’n ding![/rquote]
Leve het vrije nederland.
Zelf heb ik in alle tegenargumenten om wel vuurwerk af te steken niet 1 voordeel kunnen ondekken.30 december 2010 om 15:57 #17780100als jullie je nu allemaal gedragen zo als het hoort met vuurwerk
is er niks mis mee.maar het gajes dat half lazerus links en rechts
maar lopen te gooien dat moeten ze in werk kampen stoppen of lekker
op zijn amerikaans met een ketting om hun poten langs de weg laten werken
deze kloothommels bezorgen anderen en zich zelf verwondingen
dus dat is het probleem.
en ja ik moet er zelf niks van hebben ,zie mijn voor gaande bericht,ben dus
een voorstander van afschaffen.
want het tuig dat zich misdraag met vuurwerk zal je nooit uit kunnen bannen.
vgr tonsr.30 december 2010 om 17:00 #17780101Ik probeer altijd rond de 100 euor te doen maar dat lukt me eigenlijk nooit.
En wat is er mis met een beetje knallen.
Hier schieten we al jaren in de straat met melkbussen en een gezellig vuur erbij.
Niks mis mee.
Komt er een auto de straat in moet ie gewoon even wachten en zodra het kan kan ie er langs
Ik vind oud en nieuw mooier als kerst.
Mijn vrouw werkt al jaren met kerst zodat ze vrij is met oud en nieuw.30 december 2010 om 17:04 #17780102Ijsselmuiden en kampen……daar wordt altijd heel wat geschoten:D
Morgen al om half 11 (wat voor mij zeer vroeg is op een vrije dag) aan het weiland, met een flesje kruidenbitter:angel
30 december 2010 om 17:12 #17780103heb zelf 2 jaar terug een gasexplosie meegemaakt in een appartement waar ik woonde (bedankt zieke buurvrouw!).
doe dus niet meer aan knal spul…. schrik nogsteeds bij hele grote knallen!maar vind het van een afstandje allemaal prima!
http://www.nu.nl/algemeen/1713310/flatbewoners-geevacueerd-na-gasexplosie-doetinchem.html
30 december 2010 om 18:04 #17780104haha, dat op het forum nog dit soort topics zijn:P ik dacht dat dat alleen bij brommerforum nog was:P
maargoed, vuurwerk nooit echt aan gedaan, en de laatste tijd helemaal niet meer. 25kg carbid hebben we, en zijn nu nog bezig met een nieuw kanon voor dit jaar van een liter of 1000/1500. ontsteking gebeurt door 3 bougie’s die aangestuurd worden door een schrikapparaat op 12 volt. 3 punt erop gebeund voor aan de trekker en gaan.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.