Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Vul het verhaal aan….
- Dit onderwerp bevat 2,619 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 februari 2023om 20:45 door Corsaliefhebber.
-
AuteurBerichten
-
23 maart 2011 om 12:52 #17837229
maar door de
23 maart 2011 om 13:26 #17837230eieren ermee in
23 maart 2011 om 13:59 #17837231te smeren gebeurde
23 maart 2011 om 14:08 #17837232Het volgende voorval……
23 maart 2011 om 14:08 #17837233Het volgende voorval……
23 maart 2011 om 16:10 #17837234Ze gingen glijden
23 maart 2011 om 16:14 #17837235op een motorkap
23 maart 2011 om 16:19 #17837236Van een nijlpaard
23 maart 2011 om 18:21 #17837237die door zonlicht
23 maart 2011 om 19:05 #17837238helemaal verbrand was
23 maart 2011 om 19:22 #17837239en toen hij zag dat het mis was..bedacht hij zich geen tel!
en deed23 maart 2011 om 19:23 #17837240Zn broek uit
23 maart 2011 om 19:34 #17837241waar glimmende billetjes
23 maart 2011 om 19:59 #17837242van een paardenoog
23 maart 2011 om 20:00 #17837243en wat autowax
23 maart 2011 om 21:32 #17837244al niet goed
23 maart 2011 om 21:37 #17837245smeerde en wou
23 maart 2011 om 21:55 #17837246zijn reet schuren…
23 maart 2011 om 21:56 #17837247met een staalborstel
23 maart 2011 om 22:41 #17837248ok heb even bezigheids terapie gedaan: :P
Op een dag heb ik hoofdpijn en pak ik een fles wiskey. dan zet ik de koffie pot aan mijn vriendin op de bank en ga lekker formule1 er af zappen. vervolgens schenk ik de bloemenvaas in met de koffie en zet het op de vensterbank. Vervolgens zap ik met de koelkast naar de formule 1 en zie ik verbaasd mijn moeder voorbij rijden in een oude gestolen kadett-e. ik d’r achteraan in mijn vectra-b met overdreven veel toeren in zen 2 vergeet ik toch mijn handrem en vlieg ik tegen een betonnen klinker die iets uitstak. Dus de achteras en remschijven die er niet goed meer uitzagen waren nu helemaal kapot. Hat automontagebedrijf zag er goud in en sloopt de schijven eraf. En sloopte de wagen en stripte hem kaal. En drukte de rest in de per. Terwijl moeders vrolijk lachte. In de rotte opel corsa gsi.
Die ze gestolen hadden van de oude kadett-e eigenaar die nu op de sloot staat. Omdat men hiermee op de voorgevel de gumbaal rally met xzibit niet zo erg leuk vond. Maar nu komt een periode dat de geschiedenis zich omdraaid en dat opel nog heel lang door blijft roesten. Waar een volkswagen dat niet doet. Maar mijn kippen doen dat niet. Die leggen gelukkig een ei voor die soepkiepe laat nu veel windscheten. Vallen door een veel te snelle bocht, waarna er enorme slippartijen ontstonden in gasselterboerveenschemond bij dat ene dorpje vlakbij Schiermonnikoog waar paaldanswedstrijden gehouden worden om als beste rond een uitlaat te draaien. En een groep A op een school de verkeerde kant opliep om vervolgens in het kanaal te duiken om bagger te zoeken. En de oude koeien uit de oude doos te vervangen voor nieuwe die ze net gekocht had bij de lokale supermarkt voor een koopje. En toen hij ging plassen tegen een oude volkswagen golf II gti die tegen een Volvo aangereden was met daarin een blondje met dikke tieten die hingen tot haar enkels. En een dikke pens niet normaal die ze met heel veel moeite in probeerde te houden. In de boom waar dat de paus zich verstopte in zijn blote banketstaaf samen met britney spears en ho man choi. Probeerde die toch terwijl de tsunami vrolijk verder ging richting deze paus. Maar die zat op zijn knieen om er onder door tegaan dat lukte, dus iedereen was opgelucht. Maar toen de paashaas verhaal kwam halen. Want zijn eieren waren weg die hij net verstopt had achter het centraal station. Waar de trein een lekke band heeft en flink wat vertraging heeft en toch vroeg bieber zich af waarom bejaarde mensen hun rollator voorzien van een schietstoel. Met als optie stoelverwarming met code 1234, 4321 of 4457 of 4082 de code was weg toen moest de zweterige bejaarde reisleider opeens ontzettend hard rennen achter bieber aan zonder onderbroek. Door de stad waar hij langs de wallen kwam en effe vlug een vluggertje deed. Maar zonder rubber. en loopt hij weg van alles tegen een amsterdammertje samen met een flesje bier zonder door te hebben dat zevenendertig ex-gedetineerden bij het huis een hernia geswaffeld. Waarna hij vrolijk in de bus zat te mastruberen kwamen er meisjes en die waren verliefd op de mooie bontjas die in de goot lag. Met erin 20 gebruikte condooms afkomstig van wim-lex en maxima. Om daarmee koninklijk familie een flinke beurt te geven. Ware het niet Johan flemmings die met heel veel geld het oranje legion had belazerd omdat hij eigenlijk een travestiet was. Een lease prius met 300 pk op weg naar een stokcontact een paaltje ramde en geen verlengsnoer dus zat zonder stroom. Gelukkig windmolen op dak die aangestuurd werd samen met zonnecellen. Die turbogeblazen electromotor ontplofte door een banaan die vast vastgezogen zat in zijn aambeien die steeds groter werden. Uitsteken richting zijn opgezwollen nek en ontplofte in richting van enorm grote neuswratten die over zijn gestoken van de linkerneus vleugel naar zijn grote dikke uitlaat die rookte. Meer als anders en stonk naar vers gebraden big macs naast de frituurpan lag daar ineens kim holland op haar blote knieen met onder haar een wasmachine die met hevige vibratie niet wist waar hij wast. En de ingang van de boomstronk zat de olifant in kim holland te barbequen zonder enige benul van haar enorme dempers. Waar silicone uitlekken die plekken achter de dikke uitlaat achterlieten als een groet plas met vers gedraaide knoflooksaus. Waar piet paulusma u tegen zegt. Ware het niet piet knoflook haat zei de grote boze neger in de stripclub met een komkommer wild om zich te koekeloeren omdat de blonde stoot gebukt stond voor hem om een flinke beurt te krijgen. Want o oh die dubbel D was niet mis en jij snapt het maar al te goed want ik knalde toen ik mijn ex had elke dag dat ging zo goed dat het bed met veel gekreun door de kamer er een grote grijze olifant zich via de ruime dit verhaaltje uitblaasde……EINDE
Maar na het einde ging de grote grijze olifant in de manta400 sletjes hosselen in blaricum. En nadat die het bordeel had gezien was ie ineens roze van kleur en blies de roze olifant het verhaaltje alsnog uit. Einde. Toen kwam er een blauwe olifant dei wilde een verhaaltje vertellen over een lief panda beertje met een fetish voor bakstenen. Zoooooo lief panda beertje maar veranderde in een alles verslindend beest bij het zien van een baksteen. Ware het niet dat deze beer als een speer er weer vandoor scheurde in zijn gouwe ouwe opel kadett uit negentien negentig, met champion interieur met motor en een giga vleugel op de achterklep. Vliegen leek daarmee moest gewoon kunnen toch bleek het een dikke corsa niet te evenaren dat de paus er ook 1 wou hebben… maar hij was blut doordat andere collectanten hem voor gingen en geld achterover drukte voor het bordeel op te knappen. Met opel logo’s. toen zag hij ineens een kikker met een vouwfiets een wheelie maken in de tuin met achterop een pannenkoek met appel met een dikke laag stroop zodat de olifant die appel lekker vond en dus het verhaaltje uit kon blazen. Einde…
Er was eens een krokodil met een kunstgebit die zen tandenborstel in zen oor achterliet zodra hij op bezoek ging bij mevrouw krokodil want die had eieren waar haar jonkies in zaten die met de tandenbostel iedere dag opnieuw poetste ze haar eieren met turtle wax. Want turtles zijn knijter hard en zacht van binnen maar door de eieren ermee in te smeren gebeurde het volgende voorval: ze gingen glijden op een motorkap van een nijlpaard. Die door zonlicht helemaal verbrand was. En toen hij zag dat het mis was bedanht hij zich geen tel! En deed zijn broek uit waar glimmende billetjes van een paardenoog en wat autowax al niet goed smeerde en wou zijn reet schuren met een staalborstel IN DE DVD’S(dat is alles vanaf pagina 1 :P ) veel plezier ermee :D
23 maart 2011 om 23:17 #17837249Mja vermoeiend lezen hoor, wach wel tot de film uit komt. :D
…tot bloedens toe
24 maart 2011 om 05:35 #17837250Baby krokodil 1 …
24 maart 2011 om 07:21 #17837251hele grote dikke
24 maart 2011 om 07:23 #17837252staart had om
24 maart 2011 om 07:24 #17837253zijn grote lange
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.