Forumindex › Forums › Modellen › Manta › Vroeger
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 april 2007 om 11:32 #17346601
toen ik net mijn rijbewijs had was ik helemaal weg van deze manta.
er reed toen net zo1 nog rond maar dan een blauwe.
ik kon net in een goedkope b-ascona rijden dus dit was toen heel wat toen die jongens em klaar hadden.
de blauwe heb ik helaas geen fotos van maar was identiek aan de rode.
cc of geen cc toen von ik ze super en nu nog steeds.11 april 2007 om 18:20 #17346602Is dat hok nu niet geel? ;)
11 april 2007 om 18:47 #17346603nee
11 april 2007 om 18:50 #17346604er zijn meer hondjes die fikkie heten.
dit hok is volgens mij dofgroen zonder voorbumper;)11 april 2007 om 18:54 #17346605hij bestaat nog wel geloof ik.
was in 2004 nog op naam gezet.
maar apk is al een paar jaar eraf.
vrees het ergste ik vermoed dat ie een slechte toestand verkeert maar je weet het nooit.
nooit weer gezien helaas14 april 2007 om 20:57 #17346606hier was ik ook bij en heb ik ook nog foto’s van:thumbup:thumbup
15 april 2007 om 06:15 #17346607Waar was dit eigenlijk?
15 april 2007 om 07:43 #17346608AnoniemLid sinds:
1 January 1970Origineel gepost door corres
toen ik net mijn rijbewijs had was ik helemaal weg van deze manta.
er reed toen net zo1 nog rond maar dan een blauwe.
ik kon net in een goedkope b-ascona rijden dus dit was toen heel wat toen die jongens em klaar hadden.
de blauwe heb ik helaas geen fotos van maar was identiek aan de rode.
cc of geen cc toen von ik ze super en nu nog steeds.kan ik me ook nog goed herrineren
kwamen dacht ik uit assen toendertijdook was er n rode “400” bij waar een 6 cilinder inlag
dit was geen cc
en had 3 roosters in de voorbumper
alla rally uitvoeringauto was toendetijd van de gebroeders muus d8 ik
die rode 6 cilinder dook nog wel es ergens opdie beide cc,s heb ik al heeeeeel lang niet meer gezien:o:(
15 april 2007 om 08:19 #17346609ja hier hadden we het al es over louwe een poos terug.
deze was van muus.
en die rode 6 cilinder was van bennie gankema weet nog wel dat die grote problemen had om die 6 cilinder op kenteken te krijgen weet niet eens of dat gelukt is.
en dan die blauwe was van wim evers.
die was nog beter in mekaar gezet als die van muus.
zonde was dat ie em ooit over de vluchtheuvel heen reed hier in de straat.
hele carter alles eronder weg gereden.
ja dat was heel wat wat die mannen toen hadden.
mooie tijd echt wel
die blauwe zou ik echt graag es weer zien.15 april 2007 om 10:00 #17346610Origineel gepost door Jo
Waar was dit eigenlijk?Ja, maar waar was dit dan ook alweer?
15 april 2007 om 10:06 #17346611Origineel gepost door corres
..en die rode 6 cilinder was van bennie gankema weet nog wel dat die grote problemen had om die 6 cilinder op kenteken te krijgen weet niet eens of dat gelukt is….Wat ik ervan weet is dat dit nooit gelukt is, de auto is via E. de B. verdeelt in onderdelen, de velgen zaten later om de auto van @mantadevil (rode 400 rep.) de koets is in 1e instantie naar Kootstertille gegaan en later verkocht aan @manta-NH en die heeft er nog weer een onderstel onder gezet en te koop aangeboden hier, volgens mij is de auto toen uiteindelijk gesloopt.
15 april 2007 om 18:02 #17346612min of meer een mislukt projekt.
hij heeft er maar een poosje mee rondgereden en nog vet illegaal ook dus.
wel jammer want was wel een gedurfd iets toen die tijd.
die blauwe en die rooie hadden dacht ik gewone gsi motoren.16 april 2007 om 17:34 #17346613Originally posted by Jo
Origineel gepost door Jo
Waar was dit eigenlijk?Ja, maar waar was dit dan ook alweer?
5 jarig bestaan van OMCN te mourik?
17 april 2007 om 07:16 #17346614Ik heb het even op gezocht, het was in Witten. En dat moet weer ergens bij Assen liggen.
Ik ben er zelf blijkbaar ook nog geweest.17 april 2007 om 07:55 #17346615Origineel gepost door corres
hij bestaat nog wel geloof ik.
was in 2004 nog op naam gezet.
maar apk is al een paar jaar eraf.
vrees het ergste ik vermoed dat ie een slechte toestand verkeert maar je weet het nooit.
nooit weer gezien helaasNF-91-SY
RDW:
Datum eerste afgifte Nederland 03-05-1985
Datum eerste toelating 30-06-1979
Datum aanvang tenaamstelling 07-01-2004Vervaldatum APK Niet geregistreerd
Wacht op keuren Neeis geschorst dus zal of project zijn of staat weg te rotten ergens
17 april 2007 om 16:24 #17346616Origineel gepost door Jo
Ik heb het even op gezocht, het was in Witten. En dat moet weer ergens bij Assen liggen.
Ik ben er zelf blijkbaar ook nog geweest.hahahaha de jaren gaan tellen he jo
17 april 2007 om 20:13 #17346617Wel gaaf, dit draadje met al die oude foto’s.:thumbup
Ben dan wel niet de jongste (bouwjaar 1966), maar doe nog niet zo lang mee met een Manta (sinds 2004).
Zit er eigenlijk een beetje op te wachten dat er oude foto’s van mijn A-Manta voor bij komen.
(ik heb geen idee van de historie)20 april 2007 om 19:38 #17346618ja leuk is dat he?
ik wou dat er wat meer uit de oude doos gepost werd.
en ja witten ligt hier tegen assen aan.22 april 2007 om 08:47 #17346619Originally posted by Jo
Ik heb het even op gezocht, het was in Witten. En dat moet weer ergens bij Assen liggen.
Ik ben er zelf blijkbaar ook nog geweest.:sleepingNet ff in mijn archief gekeken en zag dat ik ook bij het concours elegance recreatiepark witterzomer ben geweest,heb hier ook nog foto’s van.
ST1 V6
22 april 2007 om 10:03 #17346620De volgende bestaat ook al een tijdje
Nadat een hele poos verdween, dook ze in ene keer weer op bij een andere eigenaar.
Waar ze nu is weet ik even niet, ik dacht dat de laatste eigenaar ging emigreren.
22 april 2007 om 19:29 #17346621Wagen komt oorspronkelijk van M.v.Bakel uit geldrop die de resto ook heeft gedaan met een 6 pitter,erg nette wagen trouwens.
ST1 V6
22 april 2007 om 20:16 #17346622Origineel gepost door henk 400rr
Origineel gepost door corres
..en die rode 6 cilinder was van bennie gankema weet nog wel dat die grote problemen had om die 6 cilinder op kenteken te krijgen weet niet eens of dat gelukt is….Wat ik ervan weet is dat dit nooit gelukt is, de auto is via E. de B. verdeelt in onderdelen, de velgen zaten later om de auto van @mantadevil (rode 400 rep.) de koets is in 1e instantie naar Kootstertille gegaan en later verkocht aan @manta-NH en die heeft er nog weer een onderstel onder gezet en te koop aangeboden hier, volgens mij is de auto toen uiteindelijk gesloopt.
Dat eerste klopt als een bus, heb die rode b-manta(400 rep. kg-96-zg) toen van B. Gankema gekocht als broekie van een jaar of 20.
Ben bezig geweest om die 6-cil op kenteken te krijgen. Werd me allemaal te duur. Heb deze auto samen met een witte manta 2.0gsi (pp-59-bl m’n eerste manta) “geruild”(met bijbetaling) voor een manta met 6-cil op kenteken. Zat nog geen APK op maar dat zou geregeld worden door A. v. Barreveld uit Dedemsvaart:mad:. Later beweerde hij dus dat hij me zou helpen met de Apk:mad:. Later met een paar man de auto opgehaald. (stond aan de weg met de sleutels achter de zonneklep). Bodem was knetter verrot, het is nu een manta met een ascona neus. Blok weet Jo nog wel denk ik(10 cm korter!)Met die rode nog wel een tijd rondgereden, Knap he een combi-keuring bij de rdw. Kentekenbewijs krijg je niet terug(moest eerst verder keuren in Leleystad), maar wel APK erop!!! Tenminste die politieagent zei dat toen ze me een keer aanhielden. Nog wel mee in Assen, Rosmalen …. en bij zo”n toerrit geweest.
Greetings Hetfield (manta team roalte)
Ps Iemand nog foto’s van 100meter sprint in Budel???
Ikke had tijd van 1.36min (100 meter burnout met nn-39-fb)22 april 2007 om 20:20 #17346623AnoniemLid sinds:
1 January 1970Origineel gepost door Hetfield
Origineel gepost door henk 400rr
Origineel gepost door corres
Dat eerste klopt als een bus, heb die rode b-manta(400 rep. kg-96-zg) toen van B. Gankema gekocht als broekie van een jaar of 20.
Ben bezig geweest om die 6-cil op kenteken te krijgen. Werd me allemaal te duur. Heb deze auto samen met een witte manta 2.0gsi (pp-59-bl m’n eerste manta) “geruild”(met bijbetaling) voor een manta met 6-cil op kenteken. Zat nog geen APK op maar dat zou geregeld worden door A. v. Barreveld uit Dedemsvaart:mad:. Later beweerde hij dus dat hij me zou helpen met de Apk:mad:. Later met een paar man de auto opgehaald. (stond aan de weg met de sleutels achter de zonneklep). Bodem was knetter verrot, het is nu een manta met een ascona neus. Blok weet Jo nog wel denk ik(10 cm korter!)Met die rode nog wel een tijd rondgereden, Knap he een combi-keuring bij de rdw. Kentekenbewijs krijg je niet terug(moest eerst verder keuren in Leleystad), maar wel APK erop!!! Tenminste die politieagent zei dat toen ze me een keer aanhielden. Nog wel mee in Assen, Rosmalen …. en bij zo”n toerrit geweest.
Greetings Hetfield (manta team roalte)
Ps Iemand nog foto’s van 100meter sprint in Budel???
Ikke had tijd van 1.36min (100 meter burnout met nn-39-fb)hahaha
dan weet ik wel waar je woontheb heel lang geleden die bewuste manta(die rode 400)
wel te koop zien staan in (nabij)raalte;);););)
ken de historie van die auto ook wel n beetje;)22 april 2007 om 20:36 #17346624M’heem City ja:angel:angel. Zonde van die rode manta, was een super auto!!
Veel plezier mee gehad.
Laaste manta staat nog steeds bij paps en mams in de schuur. kf-16-jd, weet iemand daar meer van???23 april 2007 om 07:46 #17346625Originally posted by Hetfield
M’heem City ja:angel:angel. Zonde van die rode manta, was een super auto!!
Veel plezier mee gehad.
Laaste manta staat nog steeds bij paps en mams in de schuur. kf-16-jd, weet iemand daar meer van???heb je geen foto van deze manta kf-16-jd
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.