Forumindex › Forums › Modellen › Manta › Vroeger
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 maart 2007 om 14:19 #17346526
die gele a GT/E was van jan andriessen, een orgienele GT/E en was de laatste jaren van marcel hier op het forum, zeer mooie wagen tot op de laatste dagen nog dat hij hem had, toen verkocht en volgens rdw bestaat het kenteken niet meer, zeer waarschijnlijk ge-exporteerd?:hmmz
19 maart 2007 om 15:24 #17346527mooi al die oude fotos, de meeste mss wel uit de tijd dat ik nog in een zandbak speelde :P
19 maart 2007 om 15:27 #17346528toch wel zonde dat ze speedway tot een stalling/dump plek van de camping omgebouwd hebben :thumbdown
19 maart 2007 om 15:43 #17346529Origineel gepost door Jo
Of deze;
Das wel een vette achterkant :thumbup
welk model A is dat of is dat een “home makeover”:D19 maart 2007 om 18:55 #17346530Origineel gepost door ICEQUEEN_Manta_Logan
:cry maar goed van de 1000000 zijn er nog maar een paar over dus meer geld waard :P
Maar toch ff paar seconde stilte voor alle verloren Manta’tjesWat boeit dat geld nou, ik, als mantaliefhebber, heb liever dat er nog 1000000 rond zouden rijden, en geen drol waard zouden zijn… Van al dit soort plaatjes, met bijbehorende tekst, dood, wordt ik wel een beetje verdrietig… Maar ja, ik heb de Manta’s ook niet van begin af aan mee kunnen maken :(
19 maart 2007 om 19:43 #17346531Originally posted by Jo
En wie waren dit?Lelystad ’93 geloof ik
De rode B was van Carina kelder,Gert mocht meerijden maar
stapte op het laatste moment uit.
De witte B was van Mark v.Bakel,heb nog video opnamen
gemaakt tijdens de rit.
Zag op de foto ook nog Marcel v/d Pijl met gele TE trui.
(reed toen voor de afwisseling in zijn rode corvette)De rode A met corvette ruit was van Henk’s 10 jaren plan.
Of de wagens nog bestaan,ik zou het niet weten Jo.En natuurlijk de rode A 24v van SS.
Waar is de tijd gebleven…………..Ben.
19 maart 2007 om 21:57 #17346532Ik kan me ook nog zo’n zwartmetallic gespoten A manta herinneren met 2 (1?)van die sidepipe(s) als uitlaat, leuk ding, uitgebouwd en oog voor detail. Ook daarna nooit weer terug gezien.
19 maart 2007 om 21:59 #17346533Nou idd waar is de tyd, ik stapte toendertyd bij SS in de Manta op lelystad als 9 jarig ventje (achterin) Na 2 rondjes wou ik er maar al te graag weer uit :puke
20 maart 2007 om 07:43 #17346534Origineel gepost door mantamarkie
die gele a GT/E was van jan andriessen, een orgienele GT/E en was de laatste jaren van marcel hier op het forum, zeer mooie wagen tot op de laatste dagen nog dat hij hem had, toen verkocht en volgens rdw bestaat het kenteken niet meer, zeer waarschijnlijk ge-exporteerd?:hmmzDus Marcel is ook manta-af?
jammer.20 maart 2007 om 07:51 #17346535Ook deze zat altijd bij de prijzen.
Bestaat wel nog denk ik, maar wordt ‘r nog wat mee gedaan?
20 maart 2007 om 08:09 #17346536Bovenste foto is genomen ooit bij Randd Helmond
Onderste is genomen in Engeland 1e treffen met de club Northhampton.20 maart 2007 om 08:16 #17346537Ook in de U.K.
20 maart 2007 om 08:43 #17346538Met z’n allen in de boot. Ik geloof we waren met dik 70 auto’s
En dat was ik, in jongere tijden dus
Op de achtergrond zie je nog een eigenbouw van een Fries.
Naderhand bourdeaux-rood.
Bestaat ie nog?20 maart 2007 om 09:11 #17346539Wat een broekie zeg, en nog geen grijze haren !!!!:P:P:P:P
SS is weer een stapje verder met opbouwen :P:P:P20 maart 2007 om 10:48 #17346540Origineel gepost door Jo
..Op de achtergrond zie je nog een eigenbouw van een Fries.
Bestaat ie nog?Was dat eentje uit Friesland? :o
Ik mag hopen dat die niet meer bestaat.
1 van de laatste keren dat hij in actie was, was op het evenement in lelystad, daarna stond hij te koop voor redelijk wat geld en zou anders in onderdelen verkocht worden gezien de motor die erin lag. De auto was toen overigens Paars-metallic.
Deze auto in deze kleurstelling is ooit door Engelsen verkozen als meest afzichtelijk voertuig in de mantascene.
Die manta in de kleuren van de Amerikaanse vlag was toen een hele bekende auto, hij staat wel ergens op interent onder de naam “stars ‘n stripes” de auto zelf schijnt er niet meer te zijn, de uitbouw is vorig jaar opgekocht en er wordt gewerkt aan een replica van deze auto.
De auto reed overigens in de toenmalige “thunderraces”
20 maart 2007 om 10:53 #17346541Tegenwoordig zijn er toch ook nog wel leuke meetings enzo toch? toch!? :P
20 maart 2007 om 11:45 #17346542Origineel gepost door henk 400rr
Origineel gepost door Jo
..Op de achtergrond zie je nog een eigenbouw van een Fries.
Bestaat ie nog?Was dat eentje uit Friesland? :o
Ik mag hopen dat die niet meer bestaat.
1 van de laatste keren dat hij in actie was, was op het evenement in lelystad, daarna stond hij te koop voor redelijk wat geld en zou anders in onderdelen verkocht worden gezien de motor die erin lag. De auto was toen overigens Paars-metallic.
Deze auto in deze kleurstelling is ooit door Engelsen verkozen als meest afzichtelijk voertuig in de mantascene.
”
Dacht wel dat het een Fries was, als ik me niet vergis heette hij Henk van Goor?
Laatste keer dat ik hem sprak was in Baarlo. Hij was kwaad op me, en vond dat ik niet mocht mee doen omdat ik géén ‘opel-motor’ in de manta had.
Had hij misschien wel een beetje gelijk in….:hmmz20 maart 2007 om 12:44 #17346543Hey Freestyler, is jou voornaam niet Chris? Ik ken die foto’s van jou Manta’s. Als het goed is, hebben we jaren geleden, E mail contact gehad.
Ik kwam uit Spijkenisse.20 maart 2007 om 13:53 #17346544Origineel gepost door Rooie Richie
Hey Freestyler, is jou voornaam niet Chris? Ik ken die foto’s van jou Manta’s. Als het goed is, hebben we jaren geleden, E mail contact gehad.
Ik kwam uit Spijkenisse.klopt, maar kun je me ff helpen met geheugen opfrissen??
staat me vaag iets bij
20 maart 2007 om 18:53 #17346545Origineel gepost door Jo
Met z’n allen in de boot. Ik geloof we waren met dik 70 auto’s
En dat was ik, in jongere tijden dus
Op de achtergrond zie je nog een eigenbouw van een Fries.
Bestaat ie nog?wojo, das nog eens een snor :o :D:D:P
20 maart 2007 om 19:20 #17346546Origineel gepost door Jo
Dacht wel dat het een Fries was, als ik me niet vergis heette hij Henk van Goor?Geen idee, ik kan het misschien nakijken in de oude bladen, het verrast me omdat ik de auto een keertje gezien heb in opbouw bij Kellerhuis en had dus niet gedacht dat het een Fries zou zijn.
Laatste keer dat ik hem sprak was in Baarlo. Hij was kwaad op me, en vond dat ik niet mocht mee doen omdat ik géén ‘opel-motor’ in de manta had.
Had hij misschien wel een beetje gelijk in….:hmmzAch..pfffrt :P je bent Lid en doet mee in een manta.
Meer eisen waren er niet dacht ik.
20 maart 2007 om 19:38 #17346547zijn er nog fotos van die eigenbouw van die fries? lijkt me wel sensationeel :jerry
20 maart 2007 om 22:19 #17346548Heb ik zelf niet meer, ook niet toen het bordeaux werd.
De zelfgemaakte uitbouw en skirts heeft hij toen weer verwijderd, net als de kapjes bij het luchtrooster.
Wel behield hij de balkvormige bumpers.Misschien dat iemand anders daar een foto van heeft
20 maart 2007 om 23:22 #17346549Ik meende dat bij de paarse kleur die rare kapjes er nog op zaten toen deze bij kellerhuis stond, het viel me op dat zelfs de achterkant van de nummerplaten paars gespoten waren.
Hier de opmerking die ik bedoelde:
Manta A Modified
believe this is a dutch car, and if I’m right, this car is a good example of how not to modify your manta. There are some characters who try but dont come close to this car.It was resprayed a few years later in a Bordeaux-red metallic paint without dismanting (even the back side of the plates where red!).
Later the car got a 2.0 16V engine and was mostly seen at sprint events and race meetings in which it fortunately received some damage and got its original nose again, we hoped for some more damage so that the car would look better but sadly that didn’t happen.
21 maart 2007 om 08:47 #17346550Zou best kunnen van die kapjes, dan is dat me niet meer op gevallen.
Ik zal ‘s kijken of ik zijn woonplaats nog kan achterhalen. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.