Vrijstelling wegenbelasting Oldtimers

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Vrijstelling wegenbelasting Oldtimers

• Dit onderwerp is leeg.
16 berichten aan het bekijken - 26 tot 41 (van in totaal 41)
  • Auteur
    kadettsr
    Deelnemer

wat een verrekte :swear
      maar we betalen wel weer voor die dikke audi8’s van hun..
      Zij kunnen het ook makkelijk af met een aygootje en zelf rijden in plaats van chauffeur

sebastiaankadettcabriogsi
      Deelnemer

is dit nou het 4 de of het 5de topic hierover?

Arjen
        Deelnemer

Voor de 300D en LPG rijders wordt het pijnlijk, maar een gemiddelde benzine auto kost max € 50,- per maand. Maar ik denk toch wel dat het voor de huidige bezitters zo blijft of iig een speciale regeling. Maar de gemiddelde oldtimerhandelaar kan de deur wel sluiten natuurlijk….. :(

kermitc
          Deelnemer

heb een vriend met garage in amerikaanse auto’s…..

dat belooft niet veel goeds

syl-astra

de grap is dat we met ons allen deze regering gekozen hebben een tijdje terug

soepkiepe
              Deelnemer

we??

ik heb dus heeeel wat anders gestemd dan dit hoor ;)
                en zoals ik begrepen heb zitten er hier veel die op die zelfde als ik heb gestemd ;)

astraTD

@kermitc wrote:

heb een vriend met garage in amerikaanse auto’s…..

dat belooft niet veel goeds

Kijk en dit vind ik nou jammer zo’n mensen wat het als hobby hebben auto’ss van 2000/2500kg uit de jaren 50 met amper 30.000miles op de teller, dat die worden gestraft.

Voor de andere denk ik gewoon wat de oudjes als dally gebruiken pech gehad we wisten toch dat we een keer zoude worden gepakt.

Voor mij gaat de droom ook in wolkjes op.

asconiakkefietje

Kan hier zo fucking kwaad om worden!
                    Heb zelf 8 aankomend weekend 9 oude opels staan…rij dagelijks met een omega a waar ik wegenbelasting voor betaal
                    en de rest is hobby
                    als ik 8 auto’s weg kan brengen naar de sloop..omdat ze niks meer waard zijn..???
                    als ik onderdelen haal betaal ik al 21 procent belasting in dit door zotten bestuurd klote land!
                    werk netjes heel de week…voor wat om geplukt te worden?
                    huis kopen is al onmogelijk…huren word duurder..hobby hebben word onmogelijk…
                    ziek worden kost geld..pensioen hoef ik niet eens aan te denken
                    en als je doodgaat trekken ze ook nog eens je portemonnee leeg als je wat te verdelen hebt…
                    :puke :puke :puke

maar we zijn ook veel te lief en bedeesd hier in nederland…
                    wie heeft t hier nog over de btw verhoging?
                    in frankrijk gooien chauffeurs de boel plat!
                    wat doen wij??? betalen! gewoon betalen…

vadsige dikke varkenskoppen in den haag! :ass

trashmetal
                    Deelnemer

Wordt tijd voor project x den-haag king:

astraTD

@trashmetal wrote:

Wordt tijd voor project x den-haag king:

Ik doe mee

soepkiepe
                        Deelnemer

@asconiakkefietje wrote:

Kan hier zo fucking kwaad om worden!
                          Heb zelf 8 aankomend weekend 9 oude opels staan…rij dagelijks met een omega a waar ik wegenbelasting voor betaal
                          en de rest is hobby
                          als ik 8 auto’s weg kan brengen naar de sloop..omdat ze niks meer waard zijn..???
                          als ik onderdelen haal betaal ik al 21 procent belasting in dit door zotten bestuurd klote land!
                          werk netjes heel de week…voor wat om geplukt te worden?
                          huis kopen is al onmogelijk…huren word duurder..hobby hebben word onmogelijk…
                          ziek worden kost geld..pensioen hoef ik niet eens aan te denken
                          en als je doodgaat trekken ze ook nog eens je portemonnee leeg als je wat te verdelen hebt…
                          :puke :puke :puke

maar we zijn ook veel te lief en bedeesd hier in nederland…
                          wie heeft t hier nog over de btw verhoging?
                          in frankrijk gooien chauffeurs de boel plat!
                          wat doen wij??? betalen! gewoon betalen…

vadsige dikke varkenskoppen in den haag! :ass

haha ik zeg dit niet gauw, maar heb hier echt maar 1 ding op te zeggen!!

1 grote dikke AMEN!!!!

McLambo
                          Deelnemer

:wors Ik ben het met je eens hoor. Nederlands klagen veel, maar steken verder geen poot uit.
                            Ik zeg niet dat ik vooraan zal staan bij demonstraties, maar ik wacht op de eerste afsluiting van het binnenhof o.i.d.

soepkiepe
                            Deelnemer

er is hier ook al eens gesproken over een staking over de benzine prijs, iedereen was het er mee eens.

1 iemand is bezig gegaan, had veel al voor elkaar, tot hij vroeg wie er allemaal ECHT ook aan mee zouden doen dan… toen bleef het stil in dat topic…

asconiakkefietje

als die varkenskoppen…grijpen de recessie aan om ons nog verder in onze poeperd te raggen!
                                t volk wat werkt brengt geld binnen!!! niet bezuiningingsmaatregelen van de politiek over de ruggen van de werkende nederlander!

werkvolk dat iedere dag staat te sjouwen…en als je dan een hobby hebt om je uit te kuren
                                word je daar ook nog even mee genaaid door die bruinwerkers!

:puke

asconahobbyist
                                Deelnemer

Nou ja,dan is t duidelijk,heb 3 Ascona’s ,maar alleen de mooiste blijft,de andere 2 gaan er dan uit. iK had voor die 2 een opknapbeurt in de planning voor volgend jaar,maar ja,als ze straks geen 500 piek mer waard zijn en ik ze er toch niet meer bij kan houden,laat dan maar!
                                  Ik ben een liefhebber,maar ik kan niet voor 3 auto’s extra wegenbelasting betalen,kan wel maar dan ik ze geen gedegen onderhoud geven,dus t wordt straks voor een habbekrats wegschijten of maar uit elkaar voor onderdelen. Lekker goed voor t milieu ook.
                                  Betaal al een klein vermogen voor mn Zafira op LPG,das onze gezinsauto.Wordt dus straks een kleine Astra voor t gezin,en voor mijn woon/werk gaat de Ascona eruit en wordt t een Cuore of Alto,zo’n soort pedaalemmer.
                                  Leuk als ik dr eens een aanrijding mee krijg,dan lig ik zo in de vernieiling dat t toch een pak ziekenhuiskosten kost.
                                  In elk geval is onze hobby in 1 maatregel vern*#kt!!
                                  Enneh,LPG,de schoonste brandstof (sowieso al,maar t wordt normaliter toch al afgefakkeld,dus of je erop rijdt of t gebeurd bij de raffinaderij,maakt voor t milieu nix uit) gewoon een accijnsverhoging van 7 cent. Wat nou milieu,smerige centengraaiers!
                                  Als ze de vrijstelling voor LPG en Diesel afschaffen,soit,heb ik geen moeite mee,maar helemaal??? Achterlijke mafklappers.
                                  Volgende keer toch maar geert stemmen mensen!

Anoniem

Dit topic wordt gesloten omdat er momenteel meerdere topics lopen met hetzelfde onderwerp.

Voor verdere discussie http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=40&t=169757

16 berichten aan het bekijken - 26 tot 41 (van in totaal 41)
                                  • Het onderwerp ‘Vrijstelling wegenbelasting Oldtimers’ is gesloten voor nieuwe reacties.