Forumindex › Forums › Overige › Race, rally en sprint › Vrijrijden 1ste paasdag 23 maart
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 maart 2008 om 19:10 #17206817
Ik vroeg me af of er nog belangstellende zijn voor het vrijrijden a.s. zondag 23 maart op het circuit van Zandvoort. Ik ga wel lekker knallen:thumbup
1e PAASDAG / ZONDAG 23 MAART:van 9.00 uur tot 17.00 uur
Meer info op vrijrijden.nl, spelregels, agenda enz.
Gr. Ruben
19 maart 2008 om 09:42 #17397939he ruben
Ik heb er ook intresse in maar vind de site van vrijrijden.nl onduidelijk.
Ik heb je een u2u gestuurd,dus wacht even op je reactie??mvg sylvester
19 maart 2008 om 11:54 #17397940Even wat meer uitleg voor jou en voor anderen.
Het vrijrijden kost 20 euro voor ca. 17 min. Dit is dus 1 sessie je kan er zoveel rijden als je wil.
Voor de rest staan er op de site klasse indelingen hier hoef je geen voorbereidingen voor te treffen.TOER klasse:
DEFENITIE: Standaard straatauto
Wat is toegestaan: verlaagd / brede wielen / sportstoelen
NIET toegestaan: rolkooi / race-onderdelen / uiterlijk van raceauto
Klasse is bedoeld voor zowel BEGINNENDE als ERVAREN circuitrijderSPORT klasse:
DEFENITIE: Straatauto met / zonder aanpassingen en / of lichte cursusauto’s
VOLBLOED raceauto’s zijn niet toegestaan.
Klasse is bedoeld voor de SPORTIEVE en ERVAREN circuitrijder!SUPER SPORT klasse:
DEFENITIE: Straatauto met aanpassingen / snellere cursusauto’s & GT’s
Raceauto’s worden uiterst beperkt en slechts met toestemming van de organisatie toegelaten!
Klasse is bedoeld voor de SNELLE / ERVAREN VRIJ RIJDERS die goed kunnen inhalen (maar ook ingehaald kunnen worden!)Bij de inschrijftafel moet kenbaar gemaakt worden in welke klasse jij en je auto thuis horen.
De laatste keer dat ik vorig jaar heb gereden eind van vorig jaar was er nog geen helmplicht alleen als je een rolkooi had moest je een helm dragen. Deze regel is veranderd het is nu voor iedereen verplicht ook voor de bijrijder een helm te dragen neem deze dus mee.
ik weet ook niet alles maar als er nog meer vragen zijn hoor ik het wel.
19 maart 2008 om 13:09 #17397941he ruben
Bedankt voor je informatie,hier kan ik wel wat mee,ik heb al een mail gestuurd naar vrijrijden .nl
Dus ik hoop ook van de partij te zijn.mvg sylvester
20 maart 2008 om 12:16 #17397942gezellig man!! en duur is het ook niet.
Ik ga zaterdag nog even wat dingen aan me kadett doen en zondag knallen:)20 maart 2008 om 17:53 #17397943ik ben er ook rijd alleen niet mee
20 maart 2008 om 21:27 #17397944dat is ook gezellig!!
22 maart 2008 om 05:34 #17397945he corsa16v
Ik heb meerdere mailtjes gestuurd maar krijg geen reactie terug,nu had ik gebelt en zeiden dat die in behandeling waren. Nu alleen nog niks gehoord,dus denk dat het niet doorgaat.
Het wordt wel laat en slecht geregeld bij vrijrijden.nlgrt sylvester
22 maart 2008 om 07:10 #17397946Oh okee jammer, maar wat moest je nog weten dan?
22 maart 2008 om 07:27 #17397947he corsa16v
Ik neem aan dat je je in moet schrijven,vandaar. Maar ze hebben nog nik terug gestuurd. Ik hoop dat ik nog wat hoor vandaag.
mvg sylvester
22 maart 2008 om 14:10 #17397948Nee je hoeft je niet in te schrijven. Je gaat gewoon naar het circuit je komt daar en dan kun je je daar ter plekke inschrijven. Het is heel simpel :thumbup we kunnen wat afspreken?
26 maart 2008 om 18:02 #17397949Leuke dag gehad ik was er vroeg bij dus heb nog een sessie op een droog circuit gereden. Gelijk voor het eerst de kadett goed getest op het circuit. Later op de ochtend werd het weer echt slecht en ging het sneeuwen maar toch in de middag een sessie gedaan ik was tenslotte niet voor niks gekomen.
En het kan natuurlijk nooit kwaad om ook met nat weer de baan op te gaan!!Ik heb nog gefilmd en foto’s gemaakt maar de filmpjes moeten nog geconverteerd worden dus die komen nog. Maar Michael Crooymans (fotograaf) had de foto’s van afgelopen zondag online (autofotos.nl) staan.
De laatste foto is van de sessie op een zeer natte baan:
Het was voor de rest een zeer geslaagde dag, volgende keer weer natuurlijk. En na dit dagje op het circuit trekt het me heel erg om de kadett serieuzer aan te pakken…:angel
ik kan het weer niet laten…3 april 2008 om 10:49 #17397950Ik heb met een stel vrienden een wagen gekocht.
De vijverbergtrofee is ook een mooie optie om op het circuit te rijden (google maar eens). Kost iets meer voor de hele dag, maar dan kun je ook de baan op gaan wanneer je wil. Per minuut is het dan weinig verschilllend.
Hopelijk hebben we onze wagen helemaal in orde voor 30 april en/of 1 mei.
Het is geen Opel geworden trouwens.. er stond een interessante buitenkans op Marktplaats een poosje terug kuch kuchvr6 kuch ;). Compleet met kooi, stoel en al verlaagd.4 april 2008 om 15:57 #17397951Okee lache, ik zal is kijken misschien is het wel aantrekkelijk. En een vr6 maakt toch ook niet uit:P als je maar lekker kan knallen en een mooi geluid hebben die dingen.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.