Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Vreemdgaan
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 juni 2012 om 08:01 #17249617
Vreemdgaan bestraft met honkbalknuppel
Een Maastrichtenaar van 25 is in de nacht van woensdag op donderdag opgepakt, omdat hij de vriend van zijn moeder met een honkbalknuppel heeft bewerkt.
De man van 48 hield er een tweede vriendin op na, en daar was de jongeman het niet mee eens. De vechtpartij speelde zich af aan het Spinetplein, bij de woning van het slachtoffer. Allebei de vrouwen en de 25-jarige man waren daarheen gegaan om verhaal te halen.Het slachtoffer hield pijnlijke botten en een zere kaak over aan de vechtpartij :jerry
15 juni 2012 om 08:02 #18037348moet je maar trouw zijn :jerry
15 juni 2012 om 08:11 #18037349Bij mij zou hij er heel wat meer aan overhouden, als ik ‘m met een honkbalknuppel zou opzoeken ;)
15 juni 2012 om 08:18 #18037350@RISL wrote:
Bij mij zou hij er heel wat meer aan overhouden, als ik ‘m met een honkbalknuppel zou opzoeken ;)
Niett van jou verwacht RISL, niet dat ik je zo goed ken :oops: dus echt oordelen kan ik niet.
Ben het wel volledig met je eens, anders zou ik r niet met een knuppel heen gaan :thumb.
Voor wat ie eraan overheeft gehouden, tsjaaa daar is mijn spierkracht Meeer dan voldoende voor.
Achjaa hij heeft geen vieze handen gekregen :jerry15 juni 2012 om 08:20 #18037351Dit is verhaal is al langer bekend hier in Maastricht.
Maar mensen wat vreemd gaan mogen wel een knuppel van kortbij zien :thumb
15 juni 2012 om 08:21 #18037352DMLB, zo is het niet bedoeld, ik zou inderdaad niet gauw iemand met een honkbalknuppel opzoeken.
Maar mocht het zo ver komen, blijft niet bij pijnlijke botten en een zere kaak, denk ik zo…En AstraTD, daar heb je volledig gelijk!
15 juni 2012 om 08:27 #18037353wat nou vreemdgaan.. eerst voorstellen dan ga je niet vreemd ook :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry
15 juni 2012 om 09:21 #18037354Achja, wie nou luisteren wil moet maar voelen :jerry
15 juni 2012 om 09:22 #18037355En dat terwijl vreemdgaan tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld lijkt te zijn :puke
15 juni 2012 om 09:54 #18037356@Eamane wrote:
En dat terwijl vreemdgaan tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld lijkt te zijn :puke
Nouja niet voor Opel-forum leden natuurlijk… :D ;)
15 juni 2012 om 10:13 #1803735715 juni 2012 om 20:31 #18037358whaha idd..moeje maar nie vreemdgaan..enne ik zou liever vuile handjes krijgen dan een honkbalknuppel meenemen..kun je nog een keertrots naar je handjes kijken met de gedachten dat je iemand zijn smoeltje lekker hebt verbouwd..;) king:
15 juni 2012 om 20:35 #18037359@Fct_blondi wrote:
whaha idd..moeje maar nie vreemdgaan..enne ik zou liever vuile handjes krijgen dan een honkbalknuppel meenemen..kun je nog een keertrots naar je handjes kijken met de gedachten dat je iemand zijn smoeltje lekker hebt verbouwd..;) king:
Hahahahaha, aso!! :jerry
15 juni 2012 om 20:37 #18037360@DMLB ceo wrote:
@RISL wrote:
Bij mij zou hij er heel wat meer aan overhouden, als ik ‘m met een honkbalknuppel zou opzoeken ;)
Niett van jou verwacht RISL, niet dat ik je zo goed ken :oops: dus echt oordelen kan ik niet.
Ben het wel volledig met je eens, anders zou ik r niet met een knuppel heen gaan :thumb.
Voor wat ie eraan overheeft gehouden, tsjaaa daar is mijn spierkracht Meeer dan voldoende voor.
Achjaa hij heeft geen vieze handen gekregen :jerrymwhuahaha, jij bent toch zo’n klein ventje?:P
enne….. een opel, met saab turbo blok.. ;) :wub15 juni 2012 om 20:38 #18037361@Kell wrote:
@Fct_blondi wrote:
whaha idd..moeje maar nie vreemdgaan..enne ik zou liever vuile handjes krijgen dan een honkbalknuppel meenemen..kun je nog een keertrots naar je handjes kijken met de gedachten dat je iemand zijn smoeltje lekker hebt verbouwd..;) king:
Hahahahaha, aso!! :jerry
hahaha nee Kelly, vreemdgaan is aso, diegene zijn smoeltje verbouwen is dan justice :angel
15 juni 2012 om 20:48 #18037362Het is niet dat ik niet snap wat je bedoelt, maar ik ben het er niet mee eens.
Als iemand vreemd gaat vind ik het die persoon niet waard om mijn handen
aan vuil te maken.15 juni 2012 om 20:56 #18037363Hmm als ik nu terug denk aan me jeugdliefje wat er toen met iemand anders ervan door is gegaan.. heb ik mij ook niet druk gemaakt :hmmz Je moet maar denken genoeg vrouwen op de wereld :jerry
15 juni 2012 om 21:13 #18037364die kerel zal wel gedacht hebben….
halen wat halen kan. haha
16 juni 2012 om 08:14 #18037365@astraTD wrote:
Hmm als ik nu terug denk aan me jeugdliefje wat er toen met iemand anders ervan door is gegaan.. heb ik mij ook niet druk gemaakt :hmmz Je moet maar denken genoeg vrouwen op de wereld :jerry
dan was je ook niet echt gek van dr.. ;) als je echt van iemand houd, kun je niet zo zeggen/denken : “geen hand vol maar een land vol..” ;)
en nee kell, dat is die persoon dan zeker niet, maar het lucht voor jezelf wel op denk ik;)
16 juni 2012 om 08:19 #18037366@Fct_blondi wrote:
en nee kell, dat is die persoon dan zeker niet, maar het lucht voor jezelf wel op denk ik;)
Dat is wel waar ja haha
16 juni 2012 om 10:42 #18037367@Fct_blondi wrote:
@astraTD wrote:
Hmm als ik nu terug denk aan me jeugdliefje wat er toen met iemand anders ervan door is gegaan.. heb ik mij ook niet druk gemaakt :hmmz Je moet maar denken genoeg vrouwen op de wereld :jerry
dan was je ook niet echt gek van dr.. ;) als je echt van iemand houd, kun je niet zo zeggen/denken : “geen hand vol maar een land vol..” ;)
Nee klopt maar ik word niet snel boos :thumbup
16 juni 2012 om 11:38 #18037368@nova…. wrote:
Een Maastrichtenaar van 25 is in de nacht van woensdag op donderdag opgepakt, omdat hij de vriend van zijn moeder met een honkbalknuppel heeft bewerkt.
De man van 48 hield er een tweede vriendin op na, en daar was de jongeman het niet mee eens. De vechtpartij speelde zich af aan het Spinetplein, bij de woning van het slachtoffer. Allebei de vrouwen en de 25-jarige man waren daarheen gegaan om verhaal te halen.Het slachtoffer hield pijnlijke botten en een zere kaak over aan de vechtpartij :jerry
Was AstraTD dat niet ? :jerry :jerry
Rik :D
17 juni 2012 om 08:45 #18037369@KadAstra-EF wrote:
@nova…. wrote:
Weet ik niet … daar kan die het beste zelf antwoord op geven ;)
17 juni 2012 om 12:47 #18037370ik zou dexter inschakelen
17 juni 2012 om 17:48 #18037371@nova…. wrote:
@KadAstra-EF wrote:
@nova…. wrote:
Weet ik niet … daar kan die het beste zelf antwoord op geven ;)
Lol zoals ik zei ik word niet snel boos maar nu wel omdat je mij verdenkt Rikkerd :swear haha nee grapje ik ben ietjes jonger :thumbup
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.