Vreemde storingen Opel Astra

Forumindex Forums Overige Op-Com Vreemde storingen Opel Astra

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Vannos
    Deelnemer

tja zwak brandende verlichting kunnen meestal een paar dingen zijn.

– slechte accu
      – slechte verbinding van massa
      – gebroken kabels
      – geoxideerde verbindingen

ieder geval de moeite om dit even te controleren ! aangezien je over een hobbel rijd en het weer goed is !

Astra-H
      Deelnemer

Als je in de buurt van Haarlem woont, kan ik hem uitlezen ;-)

J.Ron

@Astra-H wrote:

Als je in de buurt van Haarlem woont, kan ik hem uitlezen ;-)

Nee helaas niet, dat is best een stukje rijden. Bedankt voor het aanbod

J.Ron

@Vannos wrote:

tja zwak brandende verlichting kunnen meestal een paar dingen zijn.

– slechte accu
            – slechte verbinding van massa
            – gebroken kabels
            – geoxideerde verbindingen

ieder geval de moeite om dit even te controleren ! aangezien je over een hobbel rijd en het weer goed is !

Dat zijn inderdaad zaken die deze week aan bod komen. Hopelijk kom ik er af. Heb met deze auto al pech genoeg gehad. Bedankt voor je meedenken

Op aanraden vam kleine Paul heb ik ook na enkele kilometers te hebben gereden de accu gemeten en deze was rond de 11 volt. De accu is inmiddels vervangen. Van de week ga ik een andere massakabel op de auto zetten en zal dan weer een update doen

Baz

Ik zal toch echt even de diverse massa punten schoonmaken oa motor naar carrosserie accu naar carrosserie en er zijn nog tal van andere bij je handrem onder het kapje mss nog een ff allemaal opzoeken

J.Ron

@Baz wrote:

Ik zal toch echt even de diverse massa punten schoonmaken oa motor naar carrosserie accu naar carrosserie en er zijn nog tal van andere bij je handrem onder het kapje mss nog een ff allemaal opzoeken

Bedankt voor je reaktie. In het eerste kader heb ik al een update geplaatst. De accu is vervangen. Alle zichtbare punten qua massa zijn schoongemaakt en ingespoten en er is een een nieuwe dikke massakabel geplaatst. Sindsdien hebben de storingen zich niet meer voorgedaan :D

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.