Vreemde Bonk Voor

Forumindex Forums Modellen Corsa Vreemde Bonk Voor

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Misterkilobyte
    Deelnemer

Als ik bv ergens schuin omhoog rijd bv bij mijn oprit of zo of over eendrempel hoor ik voor een soort bonk als ligt er een veer van de veerpoot los, maar heb vandaag alles gechekt daarop maar de veren zijn in orde, wat kan het wel wezen?? heeft iemand hier ervaring mee.

Ook kraakt het achter overal als ik schuin omhoog ga, nu heb ik gelezen dat de achterasrubbers het kan wezen of de schokbrekers maar dat laatste lijkt me sterk als een schokbreker kan kraken, maar wat kost het ongeveer om deze door goede achterasrubbers te laten vervangen

wim-v6
      Deelnemer

Stabilisator stokje versleten, of een draagarm of trekstangrubber versleten..

willem

Misterkilobyte
        Deelnemer

@wim-v6 wrote:

Stabilisator stokje versleten, of een draagarm of trekstangrubber versleten..

willem

Bedoel je van de trekstangrubber, de grote stabilisatorstang die van links naar rechts gaat onder de gehele auto door, en daar de rubbers van, en als het de draagarm is hoe kan ik dat testen willem

Trouwens bedankt voor je snelle en goede reacties hier op het forum, netjes dat je de mensen zo helpt :D

wim-v6
          Deelnemer

Bandenijzertje erlangs wippen..

Ik heb er ook ruimte op de trekstangrubbers bij mijn combo, bij mij raken daardoor de draagamren het staal bij Vlot achteruit wegrijden..

Willem

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.