vreemd voorval op de snelweg

Forumindex Forums Overige Opel algemeen vreemd voorval op de snelweg

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Desperado

Hun zijn zelf niet aansprakelijk.

Alles word betaald door de overheid.

Edit: of ze hebben zich niet aan de wet gehouden met bo rijden.
      Bijzondere oproep.

manta19sr

die jongens hebben mooie autos,volvo”s snelle dingen,t5 aantal verder mecedes,vw,audi,enz
        leuk spul in de kofferbak,mp5’s enz:P paar keer zien trainen hier op de kazerne

Tomvt

zie ze op t werk regelmatig als ze schade hebben, staat momenteel een landcruiser met xtra dikke ramen, xtra grote remmen,lampjes en noem zo maar op, ding weegt 4500 kg ipv 2500.. ook oude bmw 5 series en de audi’s soms klaar maken voor particulier gebruik dus lampjes eraf en gaatjes dicht maken.. ook zie ik veel undercoverauto’s van de regio hier en volgauto’s (degene met 2 kentekens en overal verstopte lampjes en knopjes….

Stender
          Moderator

Er reed vandaag nog een ‘normale’ E-klasse met licht en geluid en hoge snelheid voor me neus voorbij in Arnhem

The_Undertaker
            Deelnemer

Van mij mogen ze doodvallen, halve zolen. Ben ook een keer zowat van mn sokken gereden, doordat zo’n eikel in een onoverzichtelijke bocht, volgas erdoorheen kwam zeilen, over mijn weghelft (ik had binnenbocht). Als ik niet geremd had en (ver) door de berm was gegaan, was het me waarschijnlijk slechter afgelopen.

Kun je nog zo’n goede training gehad hebben, maar je kunt echt niet meer zien dan een ander. En dan het verhaal van die kruising hierboven….. niks gaafs of stoers aan.

yorick

ze hebben wel lef als ik dat zo hoor

lijkt me wel gaaf om te doen

ff naar het uitzendbureau kijke of ze nog een vacature hebbe :P

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.