Vreemd getik uit zekeringkast ( zafira a opc)

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Vreemd getik uit zekeringkast ( zafira a opc)

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    djplan
    Deelnemer

Goedenavond, ik was vandaag aan het rijden tot ik plots iets irritants hoorde tikken uit de zekeringkast nu ben ik gaan luisteren vanwaar het kwam en het alsof het uit 1 van de 3 grote blokjes komt een groene die best warm is en 2 zwarte met 1 waarop gm 12v opstaat die lijkt me te tikken, verder geeft die auto geen foutmelding en alles werkt gewoon goed.
      Ik hooop dat jullie mij kunnen helpen

Sorry voor geen leestekens etc.. ik stuur het vanaf me telefoon

midnight black
      Deelnemer

Klinkt als een relais wat niet goed werkt. Waarschijnlijk werkt er iets dan ook niet goed, je kunt op de binnenkant van je zekeringklep zien waar het relais voor dient, eventueel omwisselen met een ander zelfde relais om te testen.

Dolby
        Deelnemer

Inderdaad even kijken op de binnenkantklepje van de zekeringkast daar staat op welke nummer blokje waarvoor dient.

succes ermee.

djplan
          Deelnemer

heren bedankt voor jullie info :thumb

ik ben er achter gekomen wat het getik is, blijkbaar is mijn achterruit wisser motor kapot.
            me hendel stond aan voor achterwisser maar ja motor werkt niet vandaar dat getik in de zekering kast.
            nu even opzoek gaan naar een nieuwe wissermotor en naar paar mooie remschijven en blokken

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.