vreemd gegaan en lekkende benzine dop

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer vreemd gegaan en lekkende benzine dop

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Nagtie

Hallo..

Ik moet jullie bekennen dat ik ben vreemd gegaan, ik moest ivm omstandigheden een goedkoop autotje hebben, het is een fiat cinqecuento geworden.

Nu heb ik daar een probleempje mee.. er lekt benzine langs de dop.. het is een dop met een cilinderslotje waarop een rubber ring en kunstof ring is gelijmd, deze is afgebroken, maar heb ik weer gelijmd, toch blijft die wat lekken, met een benzine damp stank in de auto..

Bij een garage geweest die ziet geen benzine aan de slangen, dus het moet die dop zijn. Dat klopt ook wel, vandaag even hard door een bocht naar rechts en daar kwam de stank weer.. Wat zou ik kunnen doen om het weer goed af te sluiten? ik dacht een randje siliconen.. maar denk dat benzine sterker is dan siliconen.

Overigens hebben we de corsa ook nog altijd hoor, die wordt hopelijk over een half jaar ingeruild voor astra station, maar daar moet nog even voor gewerkt worden.

McKaamos
      Deelnemer

Ga naar de sloop en haal gewoon een andere dop? Kost je hooguit een tientje.
        Het gezeik met steeds lijmen, kitten en ander gepruts is het gewoon niet waard.

Nagtie

Nee dat dacht ik ook maar in deze auto zit er een slot in de dop.. Ik heb eigenlijk geen zin in het gezeik van continu 2 sleutels te gebruiken…

jethro
          Deelnemer

@Nagtie wrote:

Nee dat dacht ik ook maar in deze auto zit er een slot in de dop.. Ik heb eigenlijk geen zin in het gezeik van continu 2 sleutels te gebruiken…

:hmmz

De deur moet vaker los dan de benzinedop. ;) ;)
            En het slotje kun je overzetten in de gebruikte dop, of anders via de dealer regelen krijg je een met het zelfde sleuteltje.
            Isz dit een ex Fiat CUP auto??????// met rolkooi ENZO???
            :jerry

Nagtie

Nee joh het is een heel goedkoop auto’tje..
              als ik de benzine dop via de dealer laat regelen gaat die dop duurder zijn dan de auto..

Dus dat wordt hem niet..

jethro
              Deelnemer

Tank leeg rijden en dan weg ermee :thumb

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.