Vreemd dingetje aan mijn Tigra

Forumindex Forums Modellen Tigra Vreemd dingetje aan mijn Tigra

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #17835710
    Dominic
      Lid sinds:
      17 December 2009

      schakelaar uitschaken (draadje los halen of demonteren) en die zit bij de rechter schokbreker achter zover ik weet?

      #17835711
      d-passion
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 November 2010

        [rquote=1896349&tid=144542&author=Dominic]schakelaar uitschaken (draadje los halen of demonteren) en die zit bij de rechter schokbreker achter zover ik weet?[/rquote]

        Klopt die zou daar moeten zitten.
        een zwart kastje als ik het me goed herinner

        #17835685
        Jasser
          Lid sinds:
          4 June 2011

          Ook stom, ik d8 dat dat mijn Tigra uniek maakte door een of ander mysterieus electronic fail :P

          #17835712
          2e-c14nz
            Lid sinds:
            5 June 2009

            zo heeft de passat cc dit ook. Alleen doet deze dat zelfs als je je achter portier open doet.

            #17835713
            veronica
              Lid sinds:
              28 September 2009

              heb zelf een tigra rio verde uit 1997 ook elektrische ramen , bij alle tigra’s waarvan het raam zelf open gaat als je de achterklep sluit is dat normaal , dit is ivm. de beveiling van je achteruit.
              doe je namelijk de achterklep eerder dicht dan dat het raam open is .. kan het zijn dat door de luchtdruk in je auto je grote achterruit eruit klapt!!!!!

              #17835714
              dabok
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 May 2009

                Lol, die dag moet nog komen :P !

                Klap de klep zo vaak te “hard” dicht (mijne is van 1995), is niet kapot te krijgen!

                @veronica wrote:

                heb zelf een tigra rio verde uit 1997 ook elektrische ramen , bij alle tigra’s waarvan het raam zelf open gaat als je de achterklep sluit is dat normaal , dit is ivm. de beveiling van je achteruit.
                doe je namelijk de achterklep eerder dicht dan dat het raam open is .. kan het zijn dat door de luchtdruk in je auto je grote achterruit eruit klapt!!!!!

              6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.