Vragen over de bougies

Forumindex Forums Modellen Kadett Vragen over de bougies

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Kadett-E

Hallo,

Ik wil binnenkort mijn bougies vervangen, maar ik weet niet juist wat ik moet kopen. Kan ik gewoon de winkel binnenstappen zeggen, ik wil 4 bougies? Buiten het feit dat je de kop moet regelen, moet je nog met iets anders rekeninghouden?
      Alvast bedankt.

Baz

ga gewoon naar de dealer dan heb je de goede en ze zijn nauwelijks duurder

Kadett-E

En maakt het uit van welke fabrikant? Er wordt gezegd dat NGK de beste zijn, zelf weet ik het niet. Volgens mij maken ze allemaal een vonk…

Baz

gewoon GM heb zelf meerdere malen verschillinde bougies als ngk en bosch geprobeerd altijd weer terug op orginele gm bougies

rpjverhoev

origineel gepost door Kadett-E
              Hallo,

Ik wil binnenkort mijn bougies vervangen, maar ik weet niet juist wat ik moet kopen. Kan ik gewoon de winkel binnenstappen zeggen, ik wil 4 bougies? Buiten het feit dat je de kop moet regelen, moet je nog met iets anders rekeninghouden?
              Alvast bedankt.

ik zou gewoon een automaterialen zaak binnenlopen, en daar naar bougies vragen voor jouw auto, met een kenteken kunnen ze jou precies vertellen welke olie, oliefilter, luchtfilter en bougies je moet hebben ;-)
              succes met het bougieverhaal

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.