vragen over berg lade onde bij rijders stoel Zafira A

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) vragen over berg lade onde bij rijders stoel Zafira A

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Famempeters

Ik vraag me af of er onder de bij rijders stoel van mijn Comfort uit voering van de Zafira A bjr 2004 een lade kan .
      en dan de vraag heeft iemand zo,n lade in de aan bieding compleet met de railtjes ??????
      ik zou graag zo,n ding hebben dus overnemen , kopen .

Bert

midnight black
      Deelnemer

De latere stoelen (vanaf de facelift met meer chroom in de gril) hebben andere stoelen waarbij de lade niet meer past…
        Deze stoelen zijn te herkennen aan de smalle greep voor het verschuiven van de stoel (circa 15cm breed en de oude greep was circa 30cm breed)
        Nou is natuurlijk alles te maken maar in ieder geval past het niet zonder meer.

Dolby
        Deelnemer

Dan heb ik de oude stoelen want bij mij zit er bij de passagiersstoel inderdaad een lade waar mijn Opel boekjes in liggen. ;)
          En naast de stoel een redelijk groot opbergruimte.

koenelsenaar
          Deelnemer

Bij de zafira van mijn pa, een A2 z18xe van bj 2002 zit ook deze lade eronder. Maar die wagen komt wel uit duitsland ;)

midnight black
            Deelnemer

Welke stoelen heeft ie, met uitschuifbaar lenden deel?

vfrmarcel
              Deelnemer

Ik heb een 2007 model waar het in zat ,ik heb net een 2009 interieur gekocht met de smalle greep zonder bakje
                De greep moest ik er tussenuit zagen en dan past de bredere greep (met bocht naar boven dat geeft de ruimte om deze eruit te klikken ) en de rail gewoon er onder met popnagels ( gaatjes zitten er gewoon in ) :thumb
                Gewoon even op de sloop zoeken , ik had ze in mijn a type van 2000 zitten

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.