Vragen ivm Devil eyes opel astra H gtc

Forumindex Forums Modellen Astra Vragen ivm Devil eyes opel astra H gtc

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Theezakj

Hallo,

Ik ben binnenkort van plan om mij devil eyes voor mijn Opel astra H gtc aan te schaffen. (Het gaat om deze lichten: http://www.cargoods.nl/shop/devil-eyes/7317-devil-eyes-opel-astra-h-zwart/” onclick=”window.open(this.href);return false;)

Ik heb hier echter best wat vragen bij.

-kan ik met deze koplampen zo door de keuring of moet ik de originele koplampen erop doen elk jaar? (ik woon in België)

-Zit er grootlicht op deze koplampen?

-Hoe worden de led lichten bediend? gaan deze gelijk aan met de gewone lichten of kan ik deze apart aanzetten of hoe zit dat?

-Kan ik deze lichten er zelf op zetten of kan ik dit beter door een garage laten doen(ivm lichten afstellen), ik zou ze zelf kunnen monteren maar ik ken totaal niets van lichten afstellen. Indien ik ze dan zelf monteer, zou de garage dan weer mn bumper helemaal moeten losmaken etc om ze af te stellen? Of moeten deze lichten misschien zelfs niet afgesteld worden?

Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen:)

Groetjes

Christopher

suurtje
      Deelnemer

Er zit een E-Keur op dan worden ze goedgekeurd mits alles binnen de marges valt. Er zit gewoon grootlicht in deze koplomp ( de lamp met de reflector erachter ). Ledlampen worden bediend doormiddel van je stadslicht. Het monteren is zelf wel te doen alleen het afstellen van de lamp dat un je het beste bij een garage laten doen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.