Forumindex › Forums › Modellen › Astra › vraagjes Astra G
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 december 2013 om 11:47 #17262437
hallo,
ik zou graag mijn Blauwpunk radio willen overzetten in de Astra en stuurwiel bediening blijven behouden hiervoor heb ik een verloop stekkertje nodig enig idee waar je deze kan bestellen? het gaat hier op deze stekkers
ook vroeg ik me af , er zitten 4 lampjes in de binnenverlichting de 2 het dicht bij het voorraam branden altijd als de deur opengaat of je hem bedient, wanneer gaan de andere 2 branden??
nog iets, welke draad is van de tracticontrol/ESP de vorige eigenaar heeft hier een schakelaar tussen gezet zodat je deze kan uitschakelen maar deze zit niet meer aangesloten, dit zou betekenen dat deze altijd uit staat ? maar bij slippende banden gaat het lampje wel branden/knipperen
Alvast bedankt
Henrico.8 december 2013 om 12:16 #18197717Vraag 1; ACR Helmond. Zeer goede winkel en helpt je goed op weg. Hier heb ik mijn ‘leadje’ voor stuurwielbediening ook vandaan.
Vraag 2; je lichtschakelaar, waar je je stadslicht en dimlicht mee inschakelt, kun je ook uitrekken. Zodoende gaat je binnenverlichting branden.
Vraag 3; kan ik je niet mee verder helpen. Een wat duidelijkere uitleg zou wellicht helpen.
8 december 2013 om 13:57 #18197718vraag 2 : als ik deze uittrek blijven er maar 2 branden de andere 2 niet. zie foto.
vraag 3: de jongen van wie ik hem kocht zei dat die de ESP had onderbroken met een schakelaar zodat je deze in de winter uit kon zetten , nu haal ik het los blijkt deze niet meer aangesloten te zitten, zie foto, waar moet deze op gezet?
waar ik net ook achter kwam, de lampjes van airco en achterruitverwarming branden niet, wel het stripje als je hem inschakelt maar niet normaal, wat kan ik hieraan doen?
8 december 2013 om 14:29 #18197719Vraag 2: De knopjes die je ziet zitten daarmee moeten ze gaan branden zo niet denk ik dat het een unit is uit een omega of vectra haal hem eens los en kijk hoeveel draden er aangesloten zitten(waarschijnlijk nu 2 en moeten er 4 zijn)
Vraag 3: Hoeveel draden zitten er aan de kabelboom?? als het origineel is zijn het er 3: massa, geschakelde plus voor het lampje in de schakelaar, en 1 draad die naar je abs computer gaat( om dus de TC uit te schakelen) met alleen TC moet je pin 31 hebben en met TC en ESP pin 25( in de ABS stekker)
Maar als je lampje wel knippert bij hard optrekken o.i.d dan werkt de TC wel gewoon hoor.
9 december 2013 om 22:50 #18197720Die andere 2 branden normaal gesproken alleen als de deuren dicht zijn.
En je zet hem op contact e je drukt dan op het knopje dan zou die moeten gaan branden.
En zodra je dan de deur open doet, gaat het andere lampje weer branden. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.