Vraagjes aanpassingen Vectra

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vraagjes aanpassingen Vectra

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Zaferr

Aangezien ik mijn Vectra graag wil aanpassen hier was vraagjes!

1. Hoe makkelijk/moeilijk is het om de middenconsole eruit te halen (slopen?!) Mijn lampjes doen t niet van de temp en de stand van de CV, behoorlijk lastig om hem te gebruiken dan, en welke lampjes heb ik hiervoor nodig (zekeringen zijn oké trouwens)

2. Velgen. Ik heb deze op het oog, iemand een idee welke het zijn? en een prijs indicatie (nieuw, 2e hands) Het zijn Astra velgen, maar heb de onder een Vectra zien staan!

3. Xenonlampen, de orginele die Opel vectra ook heeft, met zon lens erin (zeg ik dit goed?) 2 hands, nieuw.. orgineel, aftermarket + prijzen..?

Dit was het eigenlijk, had een hele waslijst bedacht, maar kom er niet op, komt vanzelf wel weer!

Bedankt voor de hulp alvast!

sw_reijnders
      Deelnemer

origineel gepost door Zaferr
        Aangezien ik mijn Vectra graag wil aanpassen hier was vraagjes!

1. Hoe makkelijk/moeilijk is het om de middenconsole eruit te halen (slopen?!) Mijn lampjes doen t niet van de temp en de stand van de CV, behoorlijk lastig om hem te gebruiken dan, en welke lampjes heb ik hiervoor nodig (zekeringen zijn oké trouwens)

Om het ECC displaytje er uit te halen is simpel.
        Het raamwerkje zit geklikt. Voorzichtig aan de boven kant naar voor trekken en uit kijken dat de plastic haakjes rond de displays niet breken.

wat voor lampjes je moet solderen kun je even aan Speaker vragen . . . die weet dat wel.

2. Velgen. Ik heb deze op het oog, iemand een idee welke het zijn? en een prijs indicatie (nieuw, 2e hands) Het zijn Astra velgen, maar heb de onder een Vectra zien staan!

Dat zijn Astra-G sport velgen. Ik heb ze ook gehad op mijn vorige vec in 4 gaats . . . zal zo even een foto op snorren.
        Die zijn alleen in 16 inch geleverd en ik was toen een 200 euro kwijt voor de set.

3. Xenonlampen, de orginele die Opel vectra ook heeft, met zon lens erin (zeg ik dit goed?) 2 hands, nieuw.. orgineel, aftermarket + prijzen..?

Dit was het eigenlijk, had een hele waslijst bedacht, maar kom er niet op, komt vanzelf wel weer!

Bedankt voor de hulp alvast!

Zijn alleen origineel te krijgen en die zijn DUUUUUUUUUR
        Het best kun je kijken of je ze op Ebay in Duitsland kan scoren. Zoeken op Ebay.de geeft meer hits op je zoek opdracht.

In de UK zijn ze een stuk goedkoper . . . maar die kun je niet gebruiken vanwege het omgedraaide lichtbeeld. UK schijnt links verder omhoog en europese auto´s schijnen rechts verder omhoog.

Je zult dan moeten denken aan een 200 euro voor een set lampen.

Je hoogte regeling zal dan niet meer werken aangezien dat volledig anders werkt met Xenons. Die hebben automatische hoogteregeling en de werken met stappen motoren ipv analoge motortjes.

sw_reijnders
        Deelnemer

fototje van mijn B1 die ik had.

Zaferr

Ah, bedankt voor de info! :D

Ze zien er erg mooi uit, iets wat op het verlanglijstje komt te staan!

Heb net even geprobeerd, maar krijg de lijst er niet vanaf :argue
            Er zit ook telefoon voorbereiding in.. die zit er tegen aan.. is die makkelijk weg te halen?
            En kan ik dan de kabels gewoon aftapen oid? Heb m liever weg, omdat ik m toch niet gebruik..

sw_reijnders
            Deelnemer

geen idee hoe dat ding vast zit.
              hou er wel rekening mee dat er gaten verschijnen.

ik zou de kabelboom volgen naar een punt waar die een stekker in gaat (volgens mij moet het zo iets simpels zijn)
              en in zijn geheel verwijderen.

Ik heb overigens ook 2 koplampen thuis liggen.
              Heb gewoon een Pilot D2S aftermarket set uit china gehaald.
              Werkt ook best :D

Zaferr

Nou die telefoon voorbereiding is niet weg te halen! Het frontje kan er af, en het kapje wat er onder zit, (kan je iig de lijst eraf pulleken, wat me nog steeds niet gelukt is :argue )

Maar verder, aan de rechterkant zeg maar, waar het doorloopt, geen schroef of wat te bekennen, dus ik laat het maar lekker zo, misschien een universele houder erop oid, dat komt later!

De alarmlichtknop gaat er supermakkelijk uit, ga zaterdag ook meteen een nieuwe regelen! de puntjes op de i zetten etc.

Bedankt voor de informatie, top! :thumbup

sw_reijnders
                Deelnemer

check ff je U2U (rechts boven in beeld ;))

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.