Vraagje Waarde Originele 85 of 86é E kadett Club of GT

Forumindex Forums Modellen Kadett Vraagje Waarde Originele 85 of 86é E kadett Club of GT

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    imported_Gsifreak
    Deelnemer

Had een vraagje,

Ik kan nu een Originele E kadett Club of GT uitvoering halen.
      De auto staat in duitsland maar wel op nederlandse kenteken,
      De eigenaar die hem heeft is de eerste eigenaar(ouwe Collega), en die man heeft hem toen zelf mee naar nederland genomen, maar is inmiddels weer terug verhuist naar Duitsland.

De auto is helemaal Origineel, heeft bijna geen KM gedraaid(Geen ton).
      geen roest geen deukjes helemaal niks, de auto heeft altijd maar ook altijd in de garage gestaan..
      auto is ook altijd dealer onderhouden..

Helaas heb ik geen foto;s van de auto wat ik wel jammer vindt, maar ben van plan om van de week die kant op te gaan naar Bunde(50KM van mij vandaan).

Maar vraag me af wat zo’n kadett dan nog oplevert.

Gr

Alain

D.E
      Deelnemer

Als hij echt als nieuw is, aantoonbaar goed is onderhouden en origineel is, lijkt ongeveer 2500 euro een goede prijsstelling.

Kadett C
        Deelnemer

Ligt aan de motor, als het een GT is van waarschijnlijk 1986 kan er ook heel goed een 1.3s in liggen.
          1.6sh kan ook, alleen als het een late 86er is kan er ook een 1.6sv of 1.8sv in liggen en die zijn inderdaad wel wat meer waard.

Groeten, MArk

imported_Gsifreak
          Deelnemer

er zit een 1.6 motor in

Vinci
            Deelnemer

Mijn kadett was origineel een GT met E18NV motor, een ’87-er weliswaar…5-deurs carros, helemaal origineel en super harde koets. Heb er toen 600 voor neergelegd…

Arjen
              Deelnemer

Kost in Duitsland tussen de € 600,- en € 1200,-. Alleen een perfecte en originele, dus geen Tupperware, GSI zit vanaf € 1800,- zo`n beetje. Dit is een gewone 1.6 met een leuk interieur. Voor jezelf kan het wel een leuke auto zijn. Dan kan je voor een leuk bedrag een leuke en nette Kadett rijden!! Kijk eens op http://www.mobile.de dan ben je helemaal op de hoogte.

imported_Gsifreak
                Deelnemer

oke

Om eerlijk te zijn natuurlijk,

Ik kan die auto voor 500 euro mee nemen omdat ik het ben.. weet hij dat hij naar een liefhebber gaat..

want wou het ook voor me zelf gebruiken aangezien hij wegenbelasting vrij wordt.

zal van de week wel foto’s maken van de auto.. :thumb

jblfreak
                  Deelnemer

als t 500 is zou ik er niet over twijfelen hoor

straks belasting vrij rijden haal je hem er wel uit

wat ik wel zal doen dan is de auto even laten taxeren voor het geval je er een aantijding oid mee krijgt dan krijg je nog iets terug anders schepen ze je af met een bounty en een paar knikkers om t zo maar te zeggen

076 wokkel

Inderdaad, ophalen die bak :thumb

imported_Gsifreak
                      Deelnemer

dan gaan we doen donderdag.

en miss heeeeel miss Of ik laat hem origineel of rustig met de tijd mee een c20xe inbouwen… plat op zijn bek, en leuke 16 inch wieltjes.. verder niks :thumb

Vinci
                        Deelnemer

Ophalen inderdaad! :thumb

En C20XE erin is nooit weg, maar zou hem zelf niet (te veel) verlagen. Dan kan je er namelijk verder vrij weinig meer mee, maar goed, dat is natuurlijk je eigen keus…

Vergis je trouwens niet in zo’n motor ombouw, als je dat goed wilt doen kost het een hele hoop extra onderdelen en werk. Die 1.6 is namelijk van geen kant het zelfde uitgerust als een GSI, wielophanging, tank, pomp, draadboom, remmerij van voor tot achter en ga zo maar door. Natuurlijk hoef je dat niet allemaal persé aan te pakken, maar het hoort eigenlijk wel bij het totaal pakket van die motor…

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.