vraagje voor de corsa c rijders onder ons

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie vraagje voor de corsa c rijders onder ons

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    corsalisious

hey mensen,

ik heb een vraagje… ik heb in mijn c de standaard radio erin zitten (cdr500) nu is mijn vraag kan ik op deze een actieve basskist aansluiten? heb begrepen dat er een of ander kastje op de markt is (van caliber???) waar ik de kabels van de versterker op kan aansluiten? hoop dat ieman d mij iets wijzer kan maken…

met vriendelijke groet kenny

Roelof

Dat heet een line converter of ook wel eens een high-low adapter genoemd. Die kan je op je speakeruitgang aansluiten en aan de andere kant komt er een linesignaal uit.

corsalisious

hey roelof thanks voor je reactie :thumbup maar sluit ik dat dan aan op de achterkant van de originele radio? dat is zo’n vierkant achtige stekker? en dan de kabels van de versterker weer op de line converter? audio is helemaal nieuw voor mij hahaha :angel dus moet het nog allemaal zien uit te pluizen!!! groetjes kenny

Roelof

http://www.caliber.nl/index.php?cPath=33_73
            De LT3xx producten, er is er zelfs 1 met een ISO connector, ik weet niet als dit alleen een stekker is of ook weer met doorvoer naar de speakerconnector.

Of als een manual met aansluitschema je meer verduidelijking geeft:
            http://www.caliber.nl/catalog/download/LT3Hmanual.pdf

corsalisious

oke thanks voor de links ;) nu moet het wel lukken hahaha enzo niet tja dan meld ik me weer :jerry groetjes kenny

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.