Forumindex › Forums › Overige › I.C.E. en navigatie › Vraagje versterker – Advies aub
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 januari 2012 om 15:45 #17245391
Hoi allemaal,
Ik bij aanschaf van mijn Opel Astra twee nieuwe setjes speakers van de vorige eigenaar erbij gekregen.
Deze speakers hebben een rms vermogen van 90 watt.Ik wil deze speakers op een versterker aansluiten en het liefst van hetzelfde merk, na een beetje rondkijken zag ik dat de meeste 4 kanaal versterkers groot qua formaat zijn :hmmz en ik wil er 1 die in me handschoenkast past omdat ik heel vaak mijn achterbank neerklap – na nog meer rondspeuren ben ik op de volgende twee modellen gekomen.
http://www.car-products.nl/webshop/versterkers/4_kanaals/mtx_rt50_4m_micro_versterker_plug_play_129345.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.vibeaudio.nl/4-kanaal-versterkers/85-vibe-slick-stereo-4.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ik heb niet veel verstand van auto versterkers maar deze leken mij aardig compact en passen in mijn budget, is er iemand die mij kan helpen adviseren :wors
Alvast dank en groeten :thumb .
16 januari 2012 om 15:53 #17975991Ik wordt van beide niet warm… :D en vind ze nog duur ook voor wat ze kunnen. Zeker ivm een beter presterende grotere versterkers. De versterker hoeft toch ook niet tegen de bank? Kan ook makkelyk aan de zijkant vn de achterbak weggewerkt worden?! Heb ik ook tijden gehad. En dan zit het niks in de weg.
16 januari 2012 om 16:02 #17975992De speakers die ik heb gekregen zijn van het merk vibe vandaar mijn keus, in mijn vorige auto had ik een mtx versterker waar ik op zich wel tevreden mee was.
De grotere versterkers die ik tegenkwam waren allemaal duurder en vaak van merken die ik niet ken en aangezien ik niet meer dan 80 watt rms nodig heb leek dit mij ideaal. Ik zag wel dat die vibe versterker een klasse d is en heb geen enkele ander gevonden met de zelfde eigenschappen die goedkoper is.16 januari 2012 om 18:15 #17975993De mtx is een mooi klein versterkertje, speciaal gebouwd om 4 speakers aan te sturen, makkelijk aansluiten en kleine afmetingen.
Alleen op die site nogal duur, mocht je intresse hebben stuur me even een bericht voor een mooiere prijs ;)17 januari 2012 om 21:13 #17975994Dan is deze toch goedkoper en beter:
http://caradioshop.nl/index.php?page=producten_bekijken/detail.php&product_nr=1438&hoofdgroep=9&subgroep=38″ onclick=”window.open(this.href);return false;Hier op het Te koop Audio is ook een 4-kanaals versterker te koop van Hertz: vraagprijs is 100 of een goed bod.
Grtz Seth
18 januari 2012 om 15:02 #17975995Hoi allemaal – dank voor de reacties en adviezen, deze hebben mij goed geholpen in de goede keuze maken.
Ik ben uiteindelijk voor de http://www.vibeaudio.nl/4-kanaal-versterkers/85-vibe-slick-stereo-4.html” onclick=”window.open(this.href);return false; versterker van vibe gegaan. Gisteren heb ik hem ontvangen en laten inbouwen in de handschoenenkast van mijn opel astra , hij past goed hierin en ik kan zelfs nog me paperassen kwijt.
In mijn vorige auto waren heb ik een aantal keren storingen met de versterker gehad door het regelmatig op en neer klappen van de banken, gelukkig ga ik daar nu geen last meer van krijgenDe installateur heeft mij heel goed uitgelegd wat een klasse d versterker is :thumbup ook heeft hij de versterker nog niet helemaal opengedraait omdat de speakers nog ingespeeld dienen te worden en gaat als dat gebeurd is de versterker opnieuw afstellen.
Ik moet wel zeggen dat ik op deze manier t geluid al top vind klinken (ben benieuwd-had nog nooit gehoord dat speakers ingespeeld moeten worden :hmmz )
De garage die het geïnstalleerd voor mij heeft was zeer onder de indruk van de versterker en vroeg mij waar ik het aangeschaft had. Ik heb hem de info gegeven en inmiddels een mailtje naar de winkel gestuurd met de vraag wat mijn commissie is voor een klant aanbrengen
Ondanks ik dit merk niet kende ben ik zeer tevreden over de kwaliteit prijsverhouding van het product – en natuurlijk ook de kleine afmetingen.
Ik raad het een ieder die een kleine versterker zoekt zeker aanIk denk binnenkort ook een subwoofer te laten plaatsen en zal als het zover is weer om jullie advies vragen.
Groeten Tod :thumb
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.