vraagje van een vectra leek

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum vraagje van een vectra leek

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    crossagek

het bleek om velgen met ET49 te gaan :(

maar weer verder zoeken , heb nu een 15″ set met ET43 op het oog .

crossagek

origineel gepost door crossagek
        het bleek om velgen met ET49 te gaan :(

maar weer verder zoeken , heb nu een 15″ set met ET43 op het oog .

dit gaat wel passen toch ?

Heytse
        Deelnemer

origineel gepost door crossagek
          probleem opgelost ,heb de velgen verkocht en ze komen nu onder een auto waar ze ook onder vandaan komen :thumbup

Yep, hier ook :thumbup
          Kom ze vrijdag even ophalen.
          Toch weer mooi zo’n forum… :D

Groeten,

Wouter

crossagek

je raad het nooit wat het euvel nu was

vanochtend bij de VOD geweest en een blokje gereden met een monteur en de eerste de beste drempel was het “kloink”, dus monteur zei meteen dit is de veer . bij terugkomst de auto op de brug en de boel geinspecteerd met lamp en spiegeltje en daar zagen we een steentje zitten . Ging om een zwart steentje van ongeveer 5mm doorsnee wat je niet zo maar zag of voelde .

steentje zat tussen veerschotel en veer waardoor de veer steeds van zijn plek schoot bij het in veren .

steentje hebben ze er uit gepulkt en daarna de veerschotel met perslucht schoongespoten en de boel ingespoten met vet .

daarna zelfde route gereden en weg was de ” kloink “

mocht het zelfde euvel nou weer voorkomen dan is er een speciale hoes te krijgen welke om de veerschotel en veer komt geloof ik , zodat er geen vuil meer in kan komen .

al met al ben ik blij dat de schade mee valt en de kosten van het onderzoek en het werk vielen me helemaal reuze mee , welgeteld 0,- euro hahaha ( haal mijn onderdelen daar altijd , dus hebben ze niks gerekend terwijl ze toch een half uur bezig zijn geweest in totaal )

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.