Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Vraagje over verlagen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 juni 2011 om 21:06 #17236509
Hey allemaal.
volgende week Dinsdag wordt mijn astra verlaagd en ze hebbrn me aangeraden (de gsrage) om 30mm voor te doen en achter 20 of 22mm..
is dit weinig of is dit al gelijk dag en nacht verschil. ik twijfel nu of kunnen jullie mij de twijfel weg halen en zeggen dat dit wel degelijk een groot verschil al is
Misschien wet wat fotos ofzo van iemand met de zelfde milimeters
groetjes en bedankt
27 juni 2011 om 21:25 #17866993Astra G? Vind het wel mooi als voorkant iets lager staat, en zal prima zijn hoor wielkasten net iets beter gevuld en je kan nog fatsoenlijk rijde ;)
28 juni 2011 om 07:09 #17866994Dus is inderdaad zoals ik dacht netjes en goed?
heeft iemand miss fototjes28 juni 2011 om 15:28 #17866995Verlagen ? Doen zeg ik , echter gebruik wel goed spul.
Ik al mijn auto’s en oa ook div. Opel Astra’s verlaagd door
Eibach veren met Koni’s te monteren dit heeft me altijd
goed bevallen.
Hier mijn OPC met die set.
28 juni 2011 om 18:19 #17866996Jazeker verlagen gaat volgende week dinsdag gebeuren, maar ik krijg veren eronder die voor 30mm en achter 20 of 22mm verlagen
Mijn vraag was eigenlijk is dit niet weinig of is het qua uitzien een heel ander gezicht dan ik me nu voorstel lijkt me zo weinig.
Daarom eigenlijk de vraag iemand foto’s of mening over deze laagte zeg maarWant lager gaat niet dan moet ik al over stappen naar een schroefset en dan wordt die ook stugger etc (zoals de garage zegt) en dat wil ik voorkomen daarom de vraag is dit al genoeg ziet dit er al dik uit de 30 en 22 mm ??
29 juni 2011 om 07:45 #17866997Dit hangt ook af van je velgen/banden combi.
Maar ik denk dat dit je wel gaat bevallen.
Schroefset Koni vond ik super deze heb later ook gebruikt
zeker niet stugger etc. nogmaals : alle waar naar z’n geld.29 juni 2011 om 14:48 #17866998Ik heb (zie foto) 17 inch velgen met 40 band erop breedte dacht ik 7.5 J kan dat ?? zijn best brede banden..
Maar denk dat ik gewoon Dinsdag moet afwachten en het eind resultaat moet zien want dit blijft toch gissen hoe het eruit komt te zien denk ik.
Dus ben benieuwd dinsdag als die door de beentjes is gezakt 30mm voor en achter 22mmFoto’s komen natuurlijk en vooral in mijn eigen topic :)
Bedankt zover
29 juni 2011 om 14:49 #17866999@OPCdriver wrote:
Verlagen ? Doen zeg ik , echter gebruik wel goed spul.
Ik al mijn auto’s en oa ook div. Opel Astra’s verlaagd door
Eibach veren met Koni’s te monteren dit heeft me altijd
goed bevallen.
Hier mijn OPC met die set.
Hoeveel is die bij jouw verlaagd dan ?
29 juni 2011 om 17:56 #17867000Volgens de Koni omschrijving 30 mm.
Was mij meer dan genoeg overigens.
Bij de schroefset kon je dit zelf instellen natuulijk.
Met deze zette ik hem een fractie hoger als bij de sportkit set zelfs.
Op de foto nog met de org. 215/40/17 later 225/45/17 voor wat extra
comfort en velgbescherming.5 juli 2011 om 17:18 #17867001Zoooo de auto terug van de garage en is verlaagd :) :) :) :)
Hij is voor 3,5cm lager en achter 3,0cm lager…
De garage zij wel dat zoals het nu is niet blijft, hij zou nog rond de 1 tot 1,5 CM zakken doordat hij uit de ophanging is geweest en de veren nog gaan werken. Dus hij zakt nog iets :)Hier de pictures zoals beloofd :)
Ik hoor jullie mening natuurlijk graag :angel :angel
5 juli 2011 om 19:20 #17867002Vind het wel mee vallen kwa verlaging al zakt hij natuurlijk nog wat in.
5 juli 2011 om 20:13 #17867003@rdh wrote:
Vind het wel mee vallen kwa verlaging al zakt hij natuurlijk nog wat in.
Meevallen?? Heb je toevallig voor de verlaging de foto’s gezien en nu dan hoe het is geworden (zie onderschrift naar mij topic)
Dan is het echt dag en nacht verschil, en qua laagheid is misschien moeilijk te beoordelen op de foto maar hij is laag en heb dus al problemen met de drempels hier en dat had ik voorheen niet.Dus voor mij meer als genoeg, hoef niet z’n wegdek snuiver te hebben waar je nog geen vloeitje onder krijgt hou het lekker subtiel en netjes zoals nu dus.
groetjesss
5 juli 2011 om 20:28 #17867004Het was niet negatief bedoelt, het is ten opzichten wat het was een verbetering natuurlijk.
5 juli 2011 om 21:34 #17867005@rdh wrote:
Het was niet negatief bedoelt, het is ten opzichten wat het was een verbetering natuurlijk.
Nee, nee snap ik ook niet van mij hoor ;) wou alleen ff zeggen dat het misschien erg slecht te zien is op de pictures.
Iedereen die hem echt heeft gezien vind het veeel beterWas van mij ook niet negatief bedoelt :)
5 juli 2011 om 21:49 #17867006Ziet er goes uit toch zo? Hoe is het les weggedrag? Misschien een keer een stabi-drang bovenlangs nog en dikkere swaybars.
6 juli 2011 om 15:46 #17867007@frank de jonge wrote:
Ziet er goes uit toch zo? Hoe is het les weggedrag? Misschien een keer een stabi-drang bovenlangs nog en dikkere swaybars.
Weggedrag is goed! vind hem lekker zijn comfort nog hebben, je merkt verschil maar vind het lekker rijden!
swaybars? sorry ben niet zo thuis in deze termen wat is het precies?Vet dat je het goed vind uitzien, in het echt vind ik het nog dikker uitzien, ben benieuwd als hij helemaal goed is gezakt :)
6 juli 2011 om 17:09 #17867008Je foto’s doen je auto geen eer aan , betere zullen zeker een ander beeld
laten zien (zet je voorwiel niet vol ingestuurd en iets meer van opzij nemen bv) .
Hij is volgens mij precies goed voor algemeen straatgebruik.
Sway-bars gaan body-roll tegen (helen in de bochten) met de verlagingsset
is dit ook al minder geworden door de stuggere veren en lager gewichtspunt.6 juli 2011 om 18:56 #17867009Geen eer aan ???? Goed voor algemeen weg gebruik wil niet veel zeggen maar ik vind het eerlijk gezegd nergens op slaan.
Foto’s zijn snel genomen en konden meer op zei maar waarom zouden ze niet de auto eren aan doen beetje raar toch??En dan algemeen straat gebruik, weet niet wat je ermee bedoelt maar is verre van algemeen straat gebruik, hij is een stuk lager als van te voren en drempels etc zijn al problemen voor mij nu, moet dus echt uitkijken en dat noem ik dan geen algemeen straat gebruik……
Nogmaals de foto’s zien er anders uit dan het daadwerkelijk is dat zeggen mensen ook die hem echt zien, en hij zakt nog meer heb ik ook al meerdere malen gezegd
Dus ik vind jouw bericht dus wel beetje misplaatst, als het jouw ding niet is ok dat kan maar kraak het dan niet zo af dat doen andere ook niet6 juli 2011 om 20:59 #17867010Dat de foto’s geen eer aan doen zal hij niet zo bedoelen maar eerder in de zin van als er foto’s van komen door een echte fotograaf, die kan de diepte in de auto mooier op de plaat krijgen.
Zoiets zal die bedoelen :)
En algemeen straat gebruik in de zin van sportief. Je begint de limiet op het circuit pas te vernemen.
Maar nogmaals, ziet er top uit!
7 juli 2011 om 00:22 #17867011nou denk eerder dat als je van de zijkant de foto neemt dat je de verlaging beter ziet .
nu met de wiel erg gedraai kan je het effect niet mooi zien.dat hij lager is en dat dat er mooier uitziet is duidelijk. is ook niet iets waar die zich voor moet verdedige wat hij mooi vind hoeft een andere niet mooi te vinden,
en wat hij bedoelt met dagelijks gebruik is dat je niet met 2km/pu schuin over de drempels moet en dan nog geschaaf hoort,
tuurlijk moet je voorzichtig over drempels (daar zijn ze voor)nice die verlaging een mooie foto van de zijkant dan kunnen we het effect nog beter zien,
7 juli 2011 om 06:10 #17867012Zal het weekend eens betere foto’s maken om te laten zien
thanks voor de reacties7 juli 2011 om 16:45 #17867013LOL , ik bedoelde even simpel gezegt dat je een zeer mooie Astra hebt en ook nog eens met allerlei leuke extra’s ,
alleen de foto’s laten dit slecht zien en lijken zelfs vervormd.
Dus met wat andere plaatjes komt je auto beter over en is de verlaging beter te zien.
En met straatgebruik bedoel ik zo als ik het zei ; op straat kom je allerlei obstakels tegen in de vorm
van drempels etc. daar moet je auto nog wel overheen kunnen en niet zoals een fullrace set die je auto maar
een paar centim. boven de weg houdt wat alleen mooi is voor shows en racerijdoeleinden.7 juli 2011 om 19:51 #17867014Mijn excuses dan ik had dus het bericht totaal verkeerd gelezen of beter gezegd het was bij mij niet zo over gekomen zoals je nu zei.
Maar goed gelukkig snap ik je nu door je tekst en uitleg, enne dat de foto vervormd lijkt kan kloppen ik heb de afbeelding verkleind en dit maal niet via Photoshop maar via gewoon weg Paint en dan is het dit resultaat.
Ik zal van het weekend wat betere foto’s maken en het met jullie delen. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.