vraagje over stoelen

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Jigsaw
    Deelnemer

Weet iemand toevallig of de GSE stoelen van een opel monza aan te passen zijn zodat je ze in hoogte kunt verstellen ?
      Ik ben namelijk erg lang en mijn vriendin is een stuk kleiner, het zou prettig zijn als we daarom de stoel in hoogte konden verstellen.

Past het leren interieur van een kadett gsi champion toevallig ook in een monza ?

Dan nog een vraag: hoe kan ik op de boordcomputer de tijd opnieuw instellen ? Of mijn knopjes werken niet of ik doe iets verkeerd

GSE
      Deelnemer

Ik heb de GSE stoelen die ik in mijn A1 heb zitten wel hoogte verstelbaar gemaakt,dmv de originele stoelen en GSE stoelen te mixen en zelf een steun te maken uit wat kokers,is al jaren geleden dat ik dat heb gedaan,maar is vrij eenvoudig te doen kan ik me herinneren.

Of kroket interieur past durf ik niet te zeggen,gok van niet,de voorstoelen misschien,maar achterbank vrijwel zeker niet,en de voorstoelen moet je zowieso aanpassen,omdat Kadett een andere bevestiging heeft aan de bodemplaat als ik me niet vergis.

Jigsaw
        Deelnemer

oke, waren dit de onderstellen van de standaard monza stoelen ?

en weet jij toevallig ook hoe je bij de boordcomputer de tijd kunt instellen ?

GSE
          Deelnemer

Ja onderstel was een serie stoel,tijd is in te stellen dmv van een pen bv de zwarte puntjes op de boordcomputer in te drukken,en wat met die knopjes op het middenconsole te klote anders zet ie um niet vast,gewoon aankloten kan niks fout gaan.

Brammmm
            Deelnemer

Je kunt ook de accu precies om 0.00 uur even losgooien en weer aansluiten:P
              Dan staat ie ook goed, zo heb ik het ooit gedaan bij m’n Vectra 2000.
              Bij mij werkte die knopjes toen niet meer.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.