vraagje over stadslicht

Forumindex Forums Modellen Astra vraagje over stadslicht

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    gwn
    Deelnemer

Hallo,

ik heb mijn angel eyes binnen, echter ben ik nu toch aan het twijfelen…. Ik heb dit eigenlijk meer gedaan voor de projector bol…

Mag het als ik deze lampjes uittrek en er 1 aansluit met een “witte” kleur T5 steeklamp? Of geldt dit niet als stadslicht? Ik lees op de RDW site dat je 2 werkende stadlichten moet hebben maar er staat niet hoe of wat en aangezien de “angel eyes” als stadslicht dienen veronderstel ik dat het ook mag als ik hier 1 steeklampje inzet als zijnde stadslicht???

bedankt voor het meedenken,
      groet
      ricardo

Ray2712
      Deelnemer

Wat bedoel je precies met:
        @gwn wrote:

Mag het als ik deze lampjes uittrek en er 1 aansluit met een “witte” kleur T5 steeklamp?

Als je bedoelt dat je de angel eyes ringen wilt vervangen door links en rechts een T5 steeklampje; dat mag.

gwn
        Deelnemer

Dat bedoel ik ja..ik trek ze er allemaal uit en aan elke koplamp doe ik er een met xenon look. Dus ipv 8 lampjes angel ringen 1 t5 steeklamp met de Daglicht bol en grootlicht h7

wim-v6
          Deelnemer

Ik heb mijn knipperlicht vervangen voor een dubbele fitting.
            Daar je wit knipperlicht voor mag hebben.
            Dus stads en knipper in een lampje, word gewoon goedgekeurd bij zowel de Vectra als Corsa.

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

81supporter
            Deelnemer

Ik wil de angel eyes als knipperlicht gaan gebruiken.
              Mag dat ?
              Die irritante meedraaiende verlichting op nieuwe auto’s mag immers ook….( werkt leuk bij rotondes….not )

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.