vraagje over slangen set tigra A Forumindex › Forums › Modellen › Tigra › vraagje over slangen set tigra A Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 3 juni 2014 om 19:54 #17266242 smoke_soldierDeelnemer Lid sinds:4 September 2011 Goedendag opel vrienden! sinds kort me opel corsa b 1998 vervangen voor een mooie uitgebouwde opel tigra a 1996. graag laten zien maar weet niet hoe je foto’s toevoegd :hmmz maar terzake: ik ben stevig op zoek naar een silicone slangen kit voor de tigra (1.6 16v) maar kan het niet echt vinden. iemand op het forum die iets weet? of wellicht een kit te koop heeft staan? alvast heel erg bedankt! groeten smoke 4 juni 2014 om 09:41 #18237172 midnight blackDeelnemer Lid sinds:14 December 2011 Foto’s kun je uploaden met een programma zoals bijvoorbeeld photobucket. Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen