Forumindex › Forums › Modellen › Manta › Vraagje over manta b..
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 september 2013 om 20:08 #17260554AnoniemLid sinds:
1 January 1970Hoi ik ben nieuw hier, me naam is Mart en ben 17 jaar!
Ik ben sinds kort in het bezit van een Manta B, het is een gte, en met wat aanpassingen heeft hij ook de gsi/irmscher look.
Nu heb ik een vraagje,
Op dit moment ben ik bezig met een cih c24ne blok klaar te maken voor de auto.Nu ik toch bezig ben wil ik er een Turbo opzetten, en mijn vraag is dan ook: zijn er spruitstukken beschikbaar op de markt waar een turbo op past?
Of moet ik deze zelf gaan maken?(17 Jaar, Manta achterwiel aangedreven + 2.4 Turbo, JA ik weet het het klinkt allemaal gek en teveel maar ik heb al meer dan genoeg ervaring met auto’s met veel PK’s en achterwiel aandrijving etc.. (autocross :thumb )dus laat dat aub achter wegen.)
Bedankt! :angel
9 september 2013 om 21:15 #18172792Er bestaan spruitstukken van Mosselman voor een CIH turbo conversie. Ik weet niet of deze er ook voor de 2.4 waren, maar deze zijn zo zeldzaam dat je ze niet meer vindt. Je zult toch zelf een spruitstuk moet maken.
Hier een link naar een topic van iemand die ook een turbo op een CIH motor in zijn manta heeft, misschien heb je er iets aan:
10 september 2013 om 05:55 #18172793Welkom op het forum stel je ook even voor in het voorstel gedeelte .
en we zijn gek op foto’s dus plaats eens een foto van je manta ,turbo onder de kap is niet verkeerd heb ooit zelf een 2.0 cih gehad met turbo deze was goed voor 278pk op de achterwielen :thumb10 september 2013 om 19:23 #18172794@mantadevil wrote:
Welkom op het forum stel je ook even voor in het voorstel gedeelte .
en we zijn gek op foto’s dus plaats eens een foto van je manta ,turbo onder de kap is niet verkeerd heb ooit zelf een 2.0 cih gehad met turbo deze was goed voor 278pk op de achterwielen :thumbDat klinkt mij bekend in de oren Jozef :D :D
10 september 2013 om 20:00 #18172795Jep jij heb dat turbo systeem liggen hahah,heb jij die foto’s nog die ik je toen gestuurd heb
10 september 2013 om 22:00 #18172796:kewlpics
10 september 2013 om 22:02 #18172797AnoniemLid sinds:
1 January 1970@Ben_M wrote:
Er bestaan spruitstukken van Mosselman voor een CIH turbo conversie. Ik weet niet of deze er ook voor de 2.4 waren, maar deze zijn zo zeldzaam dat je ze niet meer vindt. Je zult toch zelf een spruitstuk moet maken.
Hier een link naar een topic van iemand die ook een turbo op een CIH motor in zijn manta heeft, misschien heb je er iets aan:
Dankjewel :thumb
Ga er zeker wat aan hebben! ik zou zo snel mogelijk ook nog wel foto’s plaatsen en dit topic ook up-to-date houden waar ik mee bezig ben.Mart
12 september 2013 om 18:47 #18172798@mantadevil wrote:
Jep jij heb dat turbo systeem liggen hahah,heb jij die foto’s nog die ik je toen gestuurd heb
Tja daar vraag je me wat, moet ze wel ergens hebben. Als ik ze heb dan mail ik ze wel.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.