Vraagje over koplampen/achterlichten vervangen! Astra G

Forumindex Forums Modellen Astra Vraagje over koplampen/achterlichten vervangen! Astra G

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17237992
    jbw89
      Lid sinds:
      13 March 2011

      Goeiemiddag allemaal,
      Na 3 jaar een Corsa B (eerste auto) te hebben gereden, sinds kort een Astra G 5 deurs gekocht.
      Nou wil ik graag mijn koplampen en achterlichten gaan vervangen (ter zijne tijd) maar ik zie dat er soort rubber (of kit??) bij zit voor het water uiteraard.

      Kan je dus je voor en achter lichten gewoon vervangen, los schroeven en weer vast schroeven dus? (nog nooit gedaan ook geen andere auto’s) ze zijn ook elektrische verstelbaar, maakt dit nog wat uit? Onwijs bedankt alvast!

      Groeten Jurian

      #17882159
      Blue-Dragon
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 July 2006

        Achter die ken je eenvoudig vervangen.
        Voor moet je de voorbumper gaan demonteren.

        Bij de meeste koplampen zijn de motortjes van de electrische verstelling over te zetten.

        #17882160
        jbw89
          Lid sinds:
          13 March 2011

          ja het gaat om deze koplampen;
          http://www.autostyle.nl/dl-opk03.html#” onclick=”window.open(this.href);return false;
          en denk dat ik ze bij http://www.gm-tuningparts.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false; bestel

          is het veel werk de koplampen? want daar gaat het juist om
          ik vind ze te veel wit/zilver! en er zit een soort van vocht op ofzo, weet niet precies hoe ik het moet omschrijven

          In ieder geval bedankt!

          #17882161
          Blue-Dragon
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 July 2006

            autostyle daar ben ik niet zo weg van.
            Bij Eugene is een goede keus..

            Op zich valt het werk eraan wel mee .
            Voorbumper is er met 10 minuten vanaf, koplamp omwisselen heeft niks te betekenen zit met 3 boutjes vast.

            #17882162
            jbw89
              Lid sinds:
              13 March 2011

              okey super bedankt Blue-Dragon!
              Heb ik al vast wat voor kennis, ik ga van het weekend (weekend dienst:() het even bekijken, laat het snel weten als er nieuwe opzitten!
              Is de levering bij Eugene (gm-tuningparts toch?) vrij snel? met paar dagen zeg maar?

              #17882163
              Dolby
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 May 2008

                Als het op voorraad is heb je het vrij snel binnen inderdaad.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.