Vraagje over een webwinkel. Forumindex › Forums › Overige › I.C.E. en navigatie › Vraagje over een webwinkel. Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 17 juli 2014 om 20:11 #17267012 AstraF23 Lid sinds:10 January 2013 Ik zoek een Pioneer RCA versterker kabel Avic-X1 / X1R / X1BT en zag deze op http://www.goedkopeautoradio.nl Maar is deze site betrouwbaar en heeft iemand er ervaring mee? Of weet iemand waar ik hem nog goedkoper kan krijgen? 17 juli 2014 om 20:20 #18243230 Haasje17Moderator Lid sinds:8 September 2009 De contactgegevens op de site komen niet heel professioneel over. Dus mijn advies enkel bestellen als je het ophaalt en contact kunt afrekenen. Anders is de kans groot dat je denk ik niets krijgt. Eventueel adres opzoeken en kijken of de naam ergens voorkomt. Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen