vraagje over bumper astra g sedan

Forumindex Forums Modellen Astra vraagje over bumper astra g sedan

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17232000
    poison-astra
      Lid sinds:
      28 January 2010

      hallo mensen ik hoop dat iemand mij ken helpen zoals meeste mensen weten heb ik een astra g sedan uit bj2000

      nu is mij vraag ik wil een mooie bumper hebben voor mijn auto weet iemand waar ik zon ding ken vinden alles wat ik vind is maar voor de coupe cabrio of hatchback maar vind maar niks voor de sedan

      of is het mischien zo dat de bumper van de cabrio en de coupe ook op de sedan past want de achterlichten passen ook

      ik zal een foto mee sturen zodat jullie weten om welk model het gaat hoop echt dat iemand mij ken helpen want krijg binnenkort geld van de verzekering en wil m dan zo snel mogelijk laten maken want rijd nu rond met een op gegeten bumper lol

      dus ik zoek een mooie tuning bumper waar mooi mn uitlaatje door heen valt met gaas ofzo

      hier de foto met standaart bumper op mijn auto

      en hier nog een pijnlijke foto na dat ze achterop me reden terwijl ik voor het stoplicht stond resultaat bumper op gegeten

      dus als mensen cker weten of een bumper van de coupe en cabrio pas graag me op de hoogte stellen

      alvast bedankt groetjes stefan (Poison-Astra) :Thumbs up

      #17808809
      wessaa
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 July 2007

        de kont van een sedan – cabrio – en coupe zijn gelijk aan elkaar! dus de achterbumpers zijn uit te wisselen met elkaar.
        voorbumper kun je gewoon van een astra g pakken, omdat de neuzen van alle astra`s wel gelijk zijn aan elkaar

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.