vraagje over automaat(weet niemand het of wil niemand op al

Forumindex Forums Modellen Kadett vraagje over automaat(weet niemand het of wil niemand op al

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    kadettje-89

hoi hoi als goed is ga ik mn kadett sedan houden.ben er nog niet over uit.maar nu mn vraagje als ik besluit de dett te houden.wil ik misschien wel van automaat naar schakel en dan gelijk ook misschien een 2 liter erin te hangen moet ik dan ook de rdw bellen dat ik van automaat naar schakel ben gegaan en hoeveel vermogen winst heb ik als ik van c16nz naar een 2 liter ga moet ik hem dan laten omkeuren omdat ik misschien wel over de 40%zit.grtz calibra-91

kadettje-89

weet nou niemand een antwoord voor me.

corsaracer
        Deelnemer

denk als je de remmen en alles van een gsi omzet en je gaat ermee naar de rdw dan denk ik dat het niet zo heel veel problemen zullen zijn.

aangezien de kadett ook met 2 liters origineel geleverd zijn….

anders de rdw ff een mailtje sturen….

misschien dat die je het beter kunnen uitleggen….

Automatic-freak

Van Automaat naar schakel of andersom hoeft niet aangepast te worden op kenteken en/of bij de RDW !!

Over vermogenwinst is denk ik al genoeg geschreven … volgens mij max. 40% van het oorspronkelijke vermogen mag er bij komen zonder te keuren, daarboven wel :o:o

Mvg Erik

mayhem

^^^^ huh?!

by veranderering motor moet er ALTYD gekeurd worden, by minder als 40% hoef je geen weggedragstest op de RDW baan in lelystad.

jblfreak
              Deelnemer

en een sedan is alleen geleverd met c20xe

rdw moet idd altijd officieel

alleen met je apk maakt het niet uit behalve aantal cilinders

Automatic-freak

Automaat of schakel hoeft NIET omgekeurd te worden of veranderd op kenteken (indien het vermeld staat !!)

Ben nl. een keer met een omgebouwde Automaat naar de Rdw gereden, omdat er op kenteken een automaat inzat en er een schakelbak ingebouwd was … vonden de heren keurmeesters nogal ‘grappig’ dat ik daarvoor langskwam … als ze dat aan moesten passen; dan bleven ze bezig en daar hadden ze blijkbaar geen zin aan !!! :argue

Dat was dus de laatste keer dat ik zoiets dergelijks heb geprobeerd !!! :angel

Mvg Erik

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.