Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Vraagje over Advocaat
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 september 2012 om 09:07 #17251891
IK heb hier even een serieuze vraag voor een kennis van me..
Hij heeft een poosje geleden een advocaat ingeschakeld voor een prive gebeuren.
Hij moet de advocaat een rekening betalen van 500 euro, terwijl de advocaat het 2 keer heeft afgebeld toen hun onderweg waren naar de advocaat.
Dus kort gezegd, ze hebben de advocaat niet gezien en nog niks besproken maar vervolgens durft hij wel die rekening te sturen van 500 euro.!
Is dit ook aan te vechten via een bijstand of instantie of iets wat er nog boven staat?
1 september 2012 om 09:38 #18062485Heeft de advocaat helemaal niets gedaan voor je kennis?
1 september 2012 om 10:10 #18062486Hij zal waarschijnlijk op zijn kantoor voorwerk gedaan hebben, tje en dat brengt die in rekening en ja dat zijn geen lage tarieven.
Als die helemaal niks gedaan heeft, toch eens langs de rechtswinkel ?1 september 2012 om 10:35 #18062488heeft 1 x idd 140 euro betaald om alles op papier te zetten voor hun..en dus de afspraak had gemaakt.
1 september 2012 om 10:57 #18062489Ik zou gewoon eens contact opnemen met die advocaat en vragen waar die 500 euro precies voor is.
Vergis je niet een advocaat is echt duur, heb er zelf ook wel eens mee te maken gehad maar werd ook niet echt vrolijk van de rekening terwijl die voor mijn gevoel niet echt veel gedaan had.1 september 2012 om 13:48 #18062487Je mag altijd om een specificatie van de factuur vragen,lijkt mij.
1 september 2012 om 18:12 #18062484lees ik het nu goed dat ze onder weg waren naar de advocaat en hij af belt
de advocaat weet dus niet waar de zaak over gaat ??
hoe kan hij dan voor werk doen voor de zaak die hij niet kent
dus waar bezeerd hij die rekening dan op ??
welke kosten zijn er gemaakt dan ??weet niet hoe ze in het noorden werken
maar als ik hier met een advocaat bel kost me dat nog niks
en het eerste gesprek bij hem op kantoor kost ook niks
pas als hij weet waar de zaak over gaat en met jou de gang van zaken heeft besproken over het hou en wat en jij hem de opdracht geeft ga je betalen voor het werk wat hij doet
en ja ze zijn niet goedkoopmaar je een rekening sturen voor een zaak waar hij niks van weet vind ik een beetje veel
5 september 2012 om 09:40 #18062490Eerst altijd een specificatie opvragen van een factuur als de kosten onduidelijk zijn.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.