vraagje onsteking en spoorstang

Forumindex Forums Modellen Corsa vraagje onsteking en spoorstang

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    nova07

hey ik heb 2 korte vraagjes

kan ik de spoorstangen van een Corsa A 1.4 gebruiken voor een 1.6 ?

Ook vroeg ik me af of ik de bobine en onsteking van een 1.4 op een 1.6 kan gebruiken ?

of ik kan het ook anders vragen mijn spoorstang is kapot kan deze van een andere type corsa of kadett ofzo worden gepakt , idem voor de ontsteking

Ik wil me ontsteking gaan vervangen en bobine omdat me auto hapert als ik vol optrek , hij trekt als het ware trapgewijs op af en toe houd ie dan ook in. Als ik moet stoppen voor bijv een stoplicht dan zakt hij eerst heel diep in de toeren tot de 300 toeren en daarna loopt hij pas weer mooi stationair Ook valt hij af en toe op onverklaarbare wijze uit en wil hij dan een tijdje niet starten. Ik denk dat dit dus aan de onsteking ligt of bobine , is er een manier dat ik kan zie of deze kapot zijn ? of kan ik ze schoonmaken ofzo zoja hoe kan ik dat dan het beste doen

alvast bedankt

greetz

max
      Deelnemer

Bedoel je de trekstangen die van voor naar je wiel gaan. Zitten 2 maten in maar passen allebei, 1600 is dikker. 1400 stangen werken ook met een 2.0 ombouw echter je stabilisatorstan is ander van dikte, dus andere beugels. Die van een diesel zijn soms ook de dikke versie.

Draagarmen zijn allemaal gelijk

Stuurstangen zijn allemaal gelijk. (koop die liever nieuw)

Bobine van een 1400 en 1600 zou je uit moeten kunnen wisselen als het de C1xNZ motoren zijn

nova07

nee de trekstangen bedoel ik niet , ik wou me auto namelijk laten uitlijnen en toen kon dit niet omdat de draad op de spoorstang kapot was, daarom vraag ik me dus af of ik deze ook van een 1.4 passen , bedoel je met stuurstang spoorstang ?

pas de onsteking van een 1.4 ook op een 1.6, en ik begrijp niet goed wat je bedoel met de moter code
          ik weet dat ik een 1.6 gsi SEI heb meer niet

max
          Deelnemer

Ja stuur stang is spoor stang.

Een 14SI zou moeten passen die van de C12NZ, C14NZ, C16NZ motoren niet.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.