Vraagje hoe kan ik het beste me gte spoiler vast zetten op e

Forumindex Forums Modellen Manta Vraagje hoe kan ik het beste me gte spoiler vast zetten op e

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    manta1

aangezien mijn auto een bouwpakketje was/is en de voorspoiler wat schade heeft, en ik deze wil opknappen. Vraag ik mm ook af hoe ik deze het best vast kan maken aan de manta, de siertrippen over de wielkast die zal ingekort of eraf moeten volgens mij.Maar met welke bevestigings middelen zet je de spoiler vast het oog wil natuurlijk ook wat.

Kermitkiller

monteren met je gezond verstand en eigen smaak wat je zelf al zegt het oog wil ook wat als je hem maar niet wegplamuurt

:wors:wors:wors

manta1

oke daar was vroeger ook geen montage setje voor ofzo?? gewoon schroeven die handel zal eens kijken of ik iets kan vinden met mooie bescherm dopjes ofzo.

Kermitkiller

nee het zijn twee delen spoiler is het een orig of een imitatie orig komt met slot boutjes vast en een imi moet je schroeven

je kunt me eventueel wel eens bellen kan ik het je haarfijn uitleggen
            heb d,r in die 25 jaar dat ik manta,s heb denk ik we 50 gemonteerd

0621664341:cool:

hanzzz
            Deelnemer

Wat heb je hier in het midden gedaan?
              http://i270.photobucket.com/albums/jj118/popmanta/003-2.jpg

Geplamuurd? hoe voorkom je scheuren.
              Toen ik die van mij op zijn mooist monteerde had ik nog een spleet van 7mm

Kermitkiller

origineel gepost door hanzzz
                Wat heb je hier in het midden gedaan?
                http://i270.photobucket.com/albums/jj118/popmanta/003-2.jpg

Geplamuurd? hoe voorkom je scheuren.
                Toen ik die van mij op zijn mooist monteerde had ik nog een spleet van 7mm

eerst monteren daana vanaf de achterkant een polyester matje erop dan heb je hem stevig daarna polyester in de naad en dan afplamuren
                zo doe ik het altijd en is stevig en voorkomt barsten of scheuren :wors:wors

manta1

is een orginele idd. had de 4 kante gaatjes al zien zitten, dus zat ook al te denken aan slotbouten maar dan moet ik eens kijken of dat iets word, Ach eerst moet ik me manta nog afgesteld krijgen want krijg ze niet afgesteld op lpg loopt steeds te arm op toeren. Maar wel van plan om de spoiler binnenkort te monteren eens kijken of het vrijdag een beetje weer is.

Kermitkiller

ze hebben het over prachtig spoiler weer :jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

manta1

a dat is mooi dan hahahaha:wors

:puke

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.